A jak tam w EUropie, zostały już łaskawie dopuszczone ciężaróweczki dłuższe o 499,999mm tylko i wyłącznie w celu polepszenia aerodynamiki?
Czy producenci będą musieli nadal rzeźbić w gównie żeby "zmniejszyć emisje CO2", bo dopuszczenie czegokolwiek nowego na tym kontynencie emerytów zajmuje 15lat i 60000 stron raportów i analiz "czy aby na pewno to jest opłacalne", jeśli jakieś prawo nie jest nastawione na #!$%@? ludzi z kasy?
499,999mm tylko i wyłącznie w celu polepszenia aerodynamiki?
@xan-kreigor: co? :) przecież kabina jest w tych samochodach powiększona
Czy producenci będą musieli nadal rzeźbić w gównie żeby "zmniejszyć emisje CO2", bo dopuszczenie czegokolwiek nowego na tym kontynencie emerytów zajmuje 15lat i 60000 stron raportów
@xan-kreigor: czyżbyś pisał to z kontynentu, na którym motoryzacja transportu drogowego jest zacofana względem europejskiej o spokojne 40 lat? ;) Patrząc np. na USA
@ArchDelux: od Pyrzowic do Gliwic użyto złej podbudowy i zrobiły się ogromne poprzeczne wyboje i uskoki. Prędkość ograniczona do 80 a to i tak za szybko.
A jak tam w EUropie, zostały już łaskawie dopuszczone ciężaróweczki dłuższe o 499,999mm tylko i wyłącznie w celu polepszenia aerodynamiki?
Czy producenci będą musieli nadal rzeźbić w gównie żeby "zmniejszyć emisje CO2", bo dopuszczenie czegokolwiek nowego na tym kontynencie emerytów zajmuje 15lat i 60000 stron raportów i analiz "czy aby na pewno to jest opłacalne", jeśli jakieś prawo nie jest nastawione na #!$%@? ludzi z kasy?
@xan-kreigor: co? :) przecież kabina jest w tych samochodach powiększona
@xan-kreigor: czyżbyś pisał to z kontynentu, na którym motoryzacja transportu drogowego jest zacofana względem europejskiej o spokojne 40 lat? ;) Patrząc np. na USA
Co jest nie tak z A1 przy Gliwicach?