Wpis z mikrobloga

Chciałbym wyrazić swoją opinię i ostrzec wszystkich przed fatalną obsługą klienta w @play_polska . Firma Play niesłusznie obciążyła mnie fakturami na łączenie 998zł za niezwrócony sprzęt. Sprzęt ten oczywiście został zwrócony natychmiast po odstąpieniu od umowy na telewizję i internet. Przesyłka dotarła do Play w dniu 10 maja, także konsultant na infolinii Play potwierdził, że sprzęt został prawidłowo przyjęty na magazynie. Niestety na początku lipca zobaczyłem na swoim koncie notę obciążeniową za niezwrócony sprzęt na 998zł. 7 lipca założyłem zgłoszenie, które nadal jest bez żadnej odpowiedzi - załączyłem tam potwierdzenie doręczenia przesyłki do Play. Próby kontaktu z infolinią są zupełnie nieskuteczne, pracownicy w nieskończoność informują mnie że moje zgłoszenie jest przetwarzane i muszę jeszcze poczekać. Termin płatności faktury jest do jutra, czyli do 18 lipca. Potem prawdopodobnie zacznie się seria przypomnień o niezapłaconej fakturze i proces windykacji jeśli tego nie zapłacę. Także firma Play zgubiła w swoim systemie przesyłkę ze sprzętem i postanowiła bez żadnej przyczyny obciążyć mnie na 998zł, z czym absolutnie nic nie mogę zrobić ponieważ przy każdej próbie kontaktu odbijam się od firmy i nikt nie jest w stanie przekazać mi żadnych informacji w tej sprawie. Czuję się po prostu oszukany na 998zł i w przypadku dalszego braku rozwiązania sprawy zamierzam dochodzić swoich praw w sądzie.

Jeśli czyta to ktoś z Play tutaj numer zgłoszenia - 303727279

#play #telewizja #internet
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Dzejkop566: A wez mi nawet nie przypominaj o tych zlodziejach.
Mnie chcieli naciagnac na kilka stowek. Po wymianie kilku maili stwierdzili:
"nie ma pan racji ale nie musi placic"

Nie mam racji i nie musze placic? Predzej mi kaktus na czole wyrosnie niz by to byla prawda :P
  • Odpowiedz
@Dzejkop566: pracuje w prawdzie w konkurencie playa, ale zakladam ze tam moze byc podobnie. znajdz maila na jakies biuro obslugi klienta, do działu pr i napisz tam. U nas podchodzimy powaznie do kazdej skargi, mysle ze oni tez.
  • Odpowiedz
2-3 dni i będzie sprawa załatwiona, dziękujemy, przepraszamy, całujemy rączki, jak wszystko w tym zapyziałym kraju gdy sprawa robi się "medialna".
  • Odpowiedz
@Dzejkop566: w Netii to samo miałem, najpierw mnie obciążyli za sprzęt, łaskawie anulowali po miesiącu, a potem wystawili fakturę za usługę mimo że odstąpiłem od umowy xD
  • Odpowiedz
@Dzejkop566 skoro przesyłka doszła to zapewne po przetworzeniu zgłoszenia ci te noty anulują, nie świruj Mireczku, trochę więcej. Spokoju. Żadna firma tak szybko nie windykuje też jak mówisz.
  • Odpowiedz
  • 0
@Dzejkop566 Przykro nam z powodu wszelkich niedogodności. Z naszych informacji wynika, że Twoje zgłoszenie zostało zamknięte. Zapraszamy do zapoznania się z naszym stanowiskiem przekazanym w odpowiedzi. Mamy nadzieję, że zaproponowane przez nas rozwiązanie będzie dla Ciebie satysfakcjonujące. W razie jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt z nami kanałami, które umożliwią nam weryfikację sytuacji i dostęp do Twojego konta, np. na czacie w Play24, e-mailowo pod adresem ok@pomocplay.pl czy też telefonicznie 790 500
  • Odpowiedz
  • 3
@play_polska

@Dzejkop566 Przykro nam z powodu wszelkich niedogodności. Z naszych informacji wynika, że Twoje zgłoszenie zostało zamknięte. Zapraszamy do zapoznania się z naszym stanowiskiem przekazanym w odpowiedzi. Mamy nadzieję, że zaproponowane przez nas rozwiązanie będzie dla Ciebie satysfakcjonujące. W razie jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt z nami kanałami, które umożliwią nam weryfikację sytuacji i dostęp do Twojego konta, np. na czacie w Play24, e-mailowo pod adresem ok@pomocplay.pl czy też telefonicznie
  • Odpowiedz