Wpis z mikrobloga

Chciałbym wyrazić swoją opinię i ostrzec wszystkich przed fatalną obsługą klienta w @play_polska . Firma Play niesłusznie obciążyła mnie fakturami na łączenie 998zł za niezwrócony sprzęt. Sprzęt ten oczywiście został zwrócony natychmiast po odstąpieniu od umowy na telewizję i internet. Przesyłka dotarła do Play w dniu 10 maja, także konsultant na infolinii Play potwierdził, że sprzęt został prawidłowo przyjęty na magazynie. Niestety na początku lipca zobaczyłem na swoim koncie notę obciążeniową za niezwrócony sprzęt na 998zł. 7 lipca założyłem zgłoszenie, które nadal jest bez żadnej odpowiedzi - załączyłem tam potwierdzenie doręczenia przesyłki do Play. Próby kontaktu z infolinią są zupełnie nieskuteczne, pracownicy w nieskończoność informują mnie że moje zgłoszenie jest przetwarzane i muszę jeszcze poczekać. Termin płatności faktury jest do jutra, czyli do 18 lipca. Potem prawdopodobnie zacznie się seria przypomnień o niezapłaconej fakturze i proces windykacji jeśli tego nie zapłacę. Także firma Play zgubiła w swoim systemie przesyłkę ze sprzętem i postanowiła bez żadnej przyczyny obciążyć mnie na 998zł, z czym absolutnie nic nie mogę zrobić ponieważ przy każdej próbie kontaktu odbijam się od firmy i nikt nie jest w stanie przekazać mi żadnych informacji w tej sprawie. Czuję się po prostu oszukany na 998zł i w przypadku dalszego braku rozwiązania sprawy zamierzam dochodzić swoich praw w sądzie.

Jeśli czyta to ktoś z Play tutaj numer zgłoszenia - 303727279

#play #telewizja #internet
  • 23
  • Odpowiedz
Play to patologia. Mój kolega w zeszłym roku musiał się z nimi bujać bo nasłali na niego windykację. Ktoś wziął na jego dane telefon, używając dowodu który wyglądał tak:
Gibson001 - Play to patologia. Mój kolega w zeszłym roku musiał się z nimi bujać bo n...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz