Cześć drodzy Wykopowicze,
Chciałbym podzielić się z wami swoją bardzo nieprzyjemną sytuacją z siecią Play i ostrzec Was przed siecią oraz fatalną obsługą klienta. Play niesłusznie obciążył mnie fakturami na łączną kwotę 998 zł za niezwrócony sprzęt, ponieważ zgubił w swoim systemie informację o zwróceniu przeze mnie sprzętu i postanowił bez żadnej przyczyny obciążyć mnie na 998 zł, z czym absolutnie nic nie mogę zrobić, ponieważ przy każdej próbie kontaktu odbijam się od firmy i nikt nie jest w stanie przekazać mi żadnych informacji w tej sprawie. Podjąłem próby kontaktu telefonicznie, mailowo oraz także w tym tygodniu w dniu 16 maja wysłałem pismo papierowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru do siedziby Play (w celu rozpoczęcia budowy sprawy pod potencjalne postępowanie sądowe).
W dniu 7 maja odstąpiłem od umowy w Play na internet i telewizję (była to nowa umowa i skorzystałem z 14 dniowego okresu odstąpienia od umowy w związku z umową zawartą na odległość). Cały sprzęt router + dekoder odesłałem poprzez firmę inPost od razu kolejnego dnia (zgodnie z umową na zwrot było aż 30 dni). Przesyłka dotarła do Play 10 maja (na dole zrzut ekrany z potwierdzeniem doręczenia paczki). Co ważne, później także konsultant na infolinii Play potwierdził, że sprzęt został prawidłowo przyjęty na magazynie. Niestety zupełnie nieoczekiwanie, na początku lipca zobaczyłem na swoim koncie niesłusznie wystawioną notę obciążeniową za niezwrócony sprzęt na 998 zł i to był początek moich problemów. Ostatnie 2 tygodnie spędziłem na próbach wyjaśnień z Play sprawy i nie otrzymałem żadnych wyjaśnień.
7 lipca założyłem zgłoszenie z prośbą o wyjaśnienie sprawy i korektę w systemie zwrócenia przeze mnie sprzętu i tym samym anulowanie niesłusznie wystawionych not obciążeniowych na niezwrócony sprzęt na kwotę 998zł. Oczywiście zgłoszenie to jest nadal bez żadnej odpowiedzi (jeśli ktoś z Play to czyta, tutaj numer zgłoszenia: 303727279). Załączyłem tam jako dowód w sprawie potwierdzenie doręczenia przesyłki ze zwracanym sprzętem do Play. Wielokrotne próby kontaktu z infolinią są zupełnie nieskuteczne, pracownicy informują mnie tylko, że moje zgłoszenie jest ciągle przetwarzane i muszę jeszcze poczekać. Muszę tutaj uczciwie przyznać, że większość z nich jest naprawdę miła i sympatyczna, niestety nikt nie jest w stanie udzielić mi żadnej informacji, ani pozytywnej ani też negatywnej, każdy z konsultantów po prostu rozkłada ręce i nie jest w stanie przedstawić żadnych wyjaśnień w sprawie. Kiedy pytam się co mam zrobić, ponieważ moje próby kontaktu przez ostatnie 2 tygodnie wyglądają tak samo, wszyscy próbują po prostu jak najszybciej zakończyć rozmowę i rozłączyć się.
Termin płatności faktury jest do jutra, czyli do 18 lipca. Obawiam się, że potem zacznie się seria przypomnień o niezapłaconej fakturze i proces windykacji, jeśli tego nie zapłacę. Widząc jak bezwładne i powolne jest Play obawiam się, że machina organizacji automatycznie wypchnie sprawę do windykacji, a potem do komornika, który już nie będzie wnikał w szczegóły sprawy i za kilka miesięcy ściągnie mi nagle "długi" wraz kosztami komorniczymi. Dlatego wiem, że jest to ostatni odpowiedni moment, aby firma usunęła niewłaściwe dane w systemie czy też błąd, zanim będzie to zbyt trudne do skorygowania.
Czuję oszukany na 998 zł i w przypadku dalszego braku rozwiązania sprawy zamierzam dochodzić swoich praw w sądzie. W mojej opinii jest to po prostu próba wyłudzenia.
Liczę na wasze wsparcie w nagłośnieniu sprawy i jestem otwarty oraz będę wdzięczny za wszystkie sugestie co mogę jeszcze zrobić, aby rozwiązać swoją sprawę.
Zakładam to znalezisko w nawiązaniu do wpisu na mikroblogu (za namową postanowiłem założyć znalezisko): https://wykop.pl/wpis/77254425/chcialbym-wyrazic-swoja-opinie-i-ostrzec-wszystkic


Komentarze (371)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Prześlij nam numer zgłoszenia ustosunkowujemy się do sprawi, w poniedziałek po 16 na konferencji prasowej...
@Bijelodugme:
źródło: 7eef67e36466d0a56639a56e13358e9b3d9dc040f438ea056470fa96e63d55f9
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
Jeżeli im odpuścisz i nie powiadomisz UKE, to dałeś się zrobić jak dzieciak.
Masz na górze prawie identyczną sytuację zielonki. Wygląda na to, że nie jest to jeden przypadek.
@Dzejkop566: dobrze to udokumentuj i nie bądź zdziwiony jak za pół roku przyjdzie wezwanie z windykacji
@greg_nowacky: to akurat powszechna praktyka, plus to robi od lat z różnym natężeniem. Tak jak dyskonty nauczyły się, że opłaca się r0chać klientów na 1-2 zł. milion oszukanych klientów dziennie, to 1-2 mln zł darmowego zysku.
@admin_wykopu: a ma to jakikolwiek skutek prawny, że żądasz a nie prosisz, czy tylko poprawia samopoczucie?
jakość usług poleciała jak s-------a z urwiska...
Też w Krakowie 😄 w końcu przyjechał, o innej porze niż umówiony, ale miły był i zrobił. Chwała mu za to, ale Play do utylizacji za to co zrobili z UPC ( ಠ_ಠ)
Obsługa posprzedażowa to kpina. Mają chyba armię studentów od przyjmowania zgłoszeń i odsyłania niezadowolonych, bo