Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki, niecałe dwa miesiące temu kupiłem głośniki (klipsch the sevens) w media expert, które dzisiaj się zepsuły. Ledy działają, po resecie fabrycznym udało mi się połączyć po bt, ale nie słychać dźwięku z żadnego źródła (testowałem BT, AUX i HDMI). Przeczytałem na reddicie, że to częsty problem i pozostaje odesłać do producenta. Nie chce mi się bawić w gwarancję, dlatego moje pytanie brzmi, czy w takiej sytuacji przysługuje rękojmia i czy sklep może odrzucić żądanie anulowania transakcji i zwrotu środków. #prawo #rekojmia #mediaexpert #glosniki
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

czy w takiej sytuacji przysługuje rękojmia i czy sklep może odrzucić żądanie anulowania transakcji i zwrotu środków


@ldne: tak, mozesz reklamować z tytułu rękojmi, jednak przy pierwszej reklamacji mogą odrzucić żądanie odstąpienia od umowy jako zbyt kosztowne aczkolwiek patrząc na przedmiot reklamacji to raczej nikt tego nie naprawia bo się zwyczajnie nie opłaca
https://www.prawo.pl/biznes/reklamacja-towaru-jak-zlozyc-po-zmianach,520269.html
darek-jg - >czy w takiej sytuacji przysługuje rękojmia i czy sklep może odrzucić żąda...

źródło: Zrzut ekranu_11-7-2024_19646_www.prawo.pl

Pobierz
  • Odpowiedz