Wpis z mikrobloga

#motoryzacja
Tak oglądam sobie sporadycznie kubcio garaż i wychodzi na to, że jak kupujesz nowoczesne auto z automatem, to na dzień dobry trzeba jechać na softy bo wszystko jest źle ustawione.
Inne wnioski są takie że trzeba sie na tym dobrze znać i zakłady tuningowe prędzej spieprzą robotę niż zrobią to dobrze.
można mieć i większą moc i wyższą żywotność podzespołów nawet od serii, bo albo turbo za mocno dmucha i nic to nie robi, albo temp spalin za wysoka, a to zapłon.

Na pewno sytuacje, dzień dobry chce tuning.. ok, już wgrywamy soft. wgrane dziękuje do widzenia, się nie sprawdzą. czy w ogóle modyfikowanie na odległość gdzie wysyłasz kompa i odsyłają Ci zmieniony.
Korciło mnie aby podnieść troszke moc w 1.9TDI, ale muszę pomysł odrzucić bo nikt mi tego dobrze nie zrobi. Musiałbym samemu i się najpierw tego nauczyć, nie wspominam że sam program do tuningu kosztuje tyle że opłaca się to kupić tylko jak na tym zarabiasz i masz dużą firmę (30 tysięcy złotych kosztuje ten program XD)

#tuning #samochody
  • 6
  • Odpowiedz
@r5678: prawda. Myślałem, że skrzynia w gr supra zajebiście ogarnia, póki poprzedni właściciel nie wrzucił mi programu. Przepaść. A auto już i tak było zmodzone na 570hp 700nm
  • Odpowiedz
@r5678: Wy oczekujecie ze producent jakiegos podstawowego dizla dla grażynek 150ps, zrobi fabrycznie agresywne strojenie skrzyni i zapłonów? Po co, zeby narazac sie samemu na koszty i naprawy gwarancyjne? To ma przeżyć okres gwarancyjny z najmniejsza ilosci awarii i kosztów dla producenta, pomnożone x milion sprzedanych sztuk i uzytkowników (lub wiecej).
  • Odpowiedz
@r5678 nowe skrzynie automatyczne trzeba robić adaptacje po każdym serwisie.

Tuning jest drogi żeby zrobić dobrze.

Koniec końców chodzi o pieniądze. Jak chcesz tanio to będzie lipa.
  • Odpowiedz