Wpis z mikrobloga

@Shatter miałem 1.9 115 KM. Wadliwa jest głowica co pęka AJM np. Wymieniałem też popowtryski po zalaniu jakiegoś paliwa chrzczonego. Poza tym standard: turbo i dwumas od przebiegu. Ogólnie ja nie miałem szczęścia 😕
  • Odpowiedz
@Shatter: niewielka jest różnica. Mają mniejsze średnice dolotu i ciut mniejsze turbo, ale łatwo jest przekładkę dolotu z wersji 130 zrobić i masz to samo. Potem soft i cyk 150 się robi lekko.
Miałem w Galaxy ten silnik 115KM przez 6 lat i był złoty. Fakt, że kulturą nie grzeszył, pracował głośno i wibrował, ale 130KM pod tym względem jest identyczny. Za to niezawodność obu jest mega.

Te silniki (ogólnoe
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@dict @lisiujaw no to jak, pęka głowica czy nie ma różnic? :D ja miałem AWX no i tam się nic specjalnie nie działo, a nie chciałbym kupić strucla z potencjalnymi problemami, które potem skończą mi się wydatkiem równym cenie auta, bo głowica poszła to robimy remont całej góry + nowa głowica xd
  • Odpowiedz
@Shatter: ojciec kupił sharana 2001r i 1.9 115 i do tej pory 370 tys km nabite, jedyne co było do tej pory robione to uszczelka pod głowicą. Turbo, wtryski, sprzęgło oryginał. To są auta z dawnych czasów od niemca..to se nie vrati.
  • Odpowiedz
@Shatter: z tego co ja wiem, to wersja 115 i 130 różni się tylko układem dolotu i turbiną. Wynika to też z katalogów. Reszta taka sama, nawet pompowtryski. Także jeśli głowice pękają, to po równo w mojej ocenie, ale ja nie słyszałem jeszcze o takim problemie, a stary już jestem. Ale z drugiej strony - wymiana głowicy w tych silnikach to żaden rocket science. Robi się to na aucie, bez
  • Odpowiedz