Wpis z mikrobloga

Ktoś mi moze przyblizyc co w CPK zostało zmienione?

Bo z tego co ja czytam, między wierszami.... to

Zamiast oddać w 2029 odda się w 2032, ale nie dlatego, że CPL ( lotnisko) będzie dłużej się budować tylko by opóźnić budowanie CPL bo do 2032 będzie budowana kolej i drogi. ( CPL + drogi i koleje = CPK)
Samo lotnisko mogło byc powstać faktycznie do 2029 ale my napiszemy, że 2032 bo CPK to nie tylko lotnisko i w sumie opóźnimy budowe lotniska by znalezc pretekst do rozbudowy Okęcia i Modlina xd
Koleje będziemy robić ale zaplanujemy trasy troche inaczej bo nasi kumple królika mają działki w innych miejsach niż tamci kumple królika... ewentualnie wpierw muszą te działki nabyć xD + wywalamy z projektu polske wschodznią i powiatową... Kolejny raz pogłębia się wykluczenie transportowe konkretnych rejonów kraju.
Chyba tylko po to by Ci ludzie opuszczali te regiony i byli klientami deweloperów w największych aglomeracjach.

Przy okazji rozbuduje się Okęcie i pomimo, że do CPL zakładamy z góry 2-3 lata opóźnienia to przy okęciu nie zakładamy żadnego opóźnienia i oddamy je do 2029 xD
W międzyczasie od 2025 do 2029 a więc przez 4 lata okęcie nie będzie miało full przepustowości więcj będzie trzeba ratować sytuacje Radomiem xd
Ale jak w przypadku CPL chciano ratować sytuacje w przypadku opóźnieneń Radomiem przez 2-3 lata to już nie mozna tak było zrobić.
Powtarzam jeszcze raz. Twierdzi się, że trzeba rozbudowac Okęcie zanim powstanie CPK bo nie można łatać opóxnieć w budowie CPK przez 2-3 lata Okęciem + Modlinem + Radomiem.
Za to mozna rozbudować okęcie co potrwa rzekomo 4 lata na zicher i nie przewiduje isę żadnych opóźniem. Na czas rozbudowy Okęcia wyraźnie spadnie jego przepustowosć więc przez co najmniej 4 lata będzie się łatać brak przepustowości Modlinem i Radomiem.
Czy ktoś tu widzi jakąś logikę niż poniższa ?

Czyli okęcie ma działać jeszcze przez nawet 10 lat by kumple królika z swoimi feudalnymi folwarkami na około Okęcia mogli się zamortyzować biznesowo a potem to w ogóle się zastanowimy co dalej ( cokolwiek to oznacza )
W tym celu wywali się w kosmos 2,5 mld zł planowo ( czyli pewnie finalnie z 4 mld zł )

A tak w ogóle lotniska regionalne mają być STRONG bo kto by jezdził do Baranowa by latać dalej..... i to nijak ma się do argumentu, że teraz wszyscy z lotnisk regionalnych muszą dymać do hubów w Monachium, Frankfurcie a nawet i Paryzu i Amsterdamie by lecieć w dłuższe trasy XD

#polska #ekonomia #gospodarka #warszawa #cpk #transport #logistyka #kpo #lotnictwo #inwestycje

U poprzedników też beka bo przez tyle lat nie potrafi większej fazy zaawansowania wycisnąć..... Ja rozumiem, że kowid i wszyscy wtedy sraczki dostawali ale to oznacza, że poprzednicy mieli strasznie krótką ławkę skoro nie byli w stanie w tamtym czasie ciągnać tego projektu z odpowiednią verwą.

Jednii mieli swoją Mierzeję w Elblągu. Drudzy będą mieli Rozbudowe Okęcie po psi uj...
wuwuzela1 - Ktoś mi moze przyblizyc co w CPK zostało zmienione?

Bo z tego co ja czyt...

źródło: image

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
@wuwuzela1:

Zamiast oddać w 2029 odda się w 2032, ale nie dlatego, że CPL ( lotnisko) będzie dłużej się budować tylko by opóźnić budowanie CPL bo do 2032 będzie budowana kolej i drogi. ( CPL + drogi i koleje = CPK)


A jaki jest sens otwierania lotniska 3 lata przed ukończeniem infrastruktury do niego prowadzącej? Chcemy mieć kolejny przekop mierzei, którym nie mogą wpływać większe statki, ale najważniejsze, że oddany?
  • Odpowiedz
  • 0
A jaki jest sens otwierania lotniska 3 lata przed ukończeniem infrastruktury do niego prowadzącej? Chcemy mieć kolejny przekop mierzei, którym nie mogą wpływać większe statki, ale najważniejsze, że oddany?


@troglodyta_erudyta: Czytanie ze zrozumieniem

Nie omzna było przez 3 lata pociągnąć dalej lotów z okęcia + modlin + Radom ale za to będzie mozna przez 4-6 lat ( wliczając opóźnienia) ciągnac modlin i Radom bo Okęcie będzie miało mniejsza przepustowość xd
  • Odpowiedz
@wuwuzela1: Jak sobie porównasz mapki, które pokazywali pisowcy do tych to widać, że np. szprychy nr 6 i 7 zostały wykoszone. Rzeszów nie będzie miał połączenia bezpośredniego z Warszawą, a Kielce, które jest w bliskiej odległości wciąż ponad 100 minut do Warszawy koleją. Podobnie planowana trasa z mazur do Warszawy oraz przedłużenie trasy do Warszawy od Zamościa do Lublina.

Z tego co widzę planują za to modernizować trasy na zachodzie.
Reretos - @wuwuzela1: Jak sobie porównasz mapki, które pokazywali pisowcy do tych to ...

źródło: iOSk9kqTURBXy81NDM4ZjFiODA3NDJiMzhjYTAyMjFiNmZhNDYzZGI5Ny5qcGVnkZUCzQMgAMPDgaExAg-2

Pobierz
  • Odpowiedz