Wpis z mikrobloga

Na językach jest teraz mocno Elden Ring, ja mam takie przemyślenie, że najlepszy system walki z gier Fromsoftware to było Sekiro, aktywna walka, bardzo angażująca i satysfakcjonująca bez wyczekiwania okienek do hita tylko świst mieczy, cały czas napieranie i parowanie, piękna sprawa. Gdzie przy Elden Ringu najpierw oglądamy teatralną walkę i czekamy, czekamy, żeby w końcu zadać hit :/

#gry
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@21-59: Można porównywać nadal system walki bo czemu nie? Chodzi o teatralność walk w Elden Ringu, więcej oglądasz bossa niż faktycznie go atakujesz. Zmierzam do tego, że chciałbym zobaczyć w przyszłości od Fromsoftware gre gdzie system walki byłby bardziej pchnięty ku Sekiro
  • Odpowiedz
  • 0
@Lobotomy_Enthusiast wracając do sedna dyskusji - przecież Sekiro 'cierpi' na tą samą przypadłość jeżeli nawet nie w gorszym stopniu bo jedyne co możesz robić to parować uderzenia. Także nie rozumiem dlaczego tutaj Sekiro miałoby punktować gdzie i tu i tam masz prosty gameplay loop ale akurat Elden daje Ci więcej narzędzi do zabawy.
  • Odpowiedz
@21-59: W sekiro jesteś w stanie parować i wyprowadzać ciosy bo okienek do tego jest zawsze bardzo dużo + perfect parry to tak naprawdę też atak który wytrąca przeciwnika z równowagi, w Eldenie czesto boss odlatuje, robi jakieś teatralne piruety, wali combosa gdzie jedyne co możesz robić to unikać jak w jakimś MMORPG. Tzn nie mówię, że w Eldenie jest to jakieś tragiczne, ale w mojej ocenie system walki z
  • Odpowiedz