Wpis z mikrobloga

wolą zatrudnić mniej ludzi i dać im lepiej zarobić, niż tłum za pół stawki.


@uirapuru: xD Nie wierzę, że płacą lepiej niż w Lidlu. Jeronimo oszczędza zarówno na personelu jak również na wynajmowanej powierzchni (problem dotyczy głównie sklepów w centrach miast a nie wolnostojących budynków w typie Lidla) więc część dostaw jest chyba od razu rzucana w alejki sklepu. Mało miejsca na towar i mało ludzi do jego wyładowania daje
  • Odpowiedz
@siedzacymarian: Jeśli zdjęcie zostało zrobione dzisiaj, to ser spleśniał niemal 2 tygodnie po terminie. Oczywiście przeterminowany towar nie powinien leżeć na półkach sklepowych, ale uznaję to za niedopatrzenie. Według mnie nie ma afery.
  • Odpowiedz
do tego klienci lubią wszystko r----------ć


@Tortcebulowy: bo wcale nie jest tak, że ten rozpiździel to jest generowany przez pracowników, stawiających palety przed półkami, co nie? xD
Widać tym razem zastawili paletą pod sufit, jakąś półkę z jedzeniem xD
  • Odpowiedz
  • 2
@MazurskiSmak Biedronka ma głęboko w czterech literach jakość i zdrowie klienta. Niestety, jako konsumenci nic z tym nie możemy zrobić.

Kiedyś widziałem u nich cały karton pakowanego pieczywa 3 tyg (!) po terminie. Gdy kilka dni później znalazłem to samo pieczywo na półce, w-------m się i wysłałem zgłoszenie do sanepidu, bo o przypadku nie mogło być mowy. Oczywiście kontrola była po kilku tygodniach, a wynik był taki, że wszystko jest w
  • Odpowiedz
  • 3
@siedzacymarian moze oszczędzają na ilości pracowników ale za to mają w------e na zachowanie jakiś norm wielkości magazynow, liczy się tylko dobra lokalizacja wiec personel który nie nadąża jest dodatkowo zmuszony by palety z towarem zostawiać w alejkach bo magazyn za mały
  • Odpowiedz
@Tortcebulowy: to nie klienci tylko przerwany ciąg chłodniczy. W biedronce ewidentnie nie ma szkoleń z HACCP i cały czas wywalają palety z tematami lodówkowymi i tak sobie stoja. Pracownicy mają wywalone. U siebie widze to notorycznie. Nie kupuje tam mięsa.
  • Odpowiedz