Wpis z mikrobloga

#podroze #nurkowanie #pytanie
Pomyślałem, że czes przerzucić się ze snorkowania na nurkowanie. Jestem kompletnie zielony w tym temacie więc na start mam kilka lamerskich pytań.
1. Możecie podać jakieś fajne i niedrogie miejscówki do nurkowania (z rafami) po za Egiptem? Standard hotelu nie musi być wysoki bo i tak gównie spędzałbym czas po za nim. Ale żarcie HB żeby chociaz bylo :)
2. Czy nastawiając się na nurkowanie i ewentualnie jakies tam małe zwiedzanko, mozna wybrac termin zimniejszy lub deszczowy zeby ograniczyc koszty? Czy wtedy nurkowanie odpada?
3. Co jeszcze musze wiedziec na poczatek przygody z nurkowaniem?
  • 10
  • Odpowiedz
Niedrogie miejsce do nurkowania z rafami to właśnie Egipt. Nic tańszego nie znajdziesz, bo Egipt najbliżej. Możesz po Adriatyku czy Śródziemnym próbowac, ale to już nie to samo. Nie ma kolorowych raf i tak bogatego życia. Zacznij od kursu OWD, instruktor pewnie podda Ci parę pomysłów. Polub sobie na FB grupy nurkowe, często są ogłoszenia na jakieś wyjazdy.
Nurkowałam na Chorwie, w Turcji, Cyprze, obecnie w Albanii, ale bida tu jest jednak
  • Odpowiedz
ale bida tu jest jednak w porównaniu do Egiptu


@monalisssa: Chyba że, zamiast gapienia się na te same ryby po raz n-ty, wolisz buszować po wrakach. Tego akurat na Morzu Śródziemnym jest podobna ilość, co w Czerwonym.
  • Odpowiedz
@worldmaster
w egipcie nurkowanie jest całorocznie (m. czerwone), na południu europy raczej tylko sezon letni. zimą będzie taniej, ale chłodnawo.

jak zamówisz sobie tzw. intro (czyli dostajesz indywidualnie faceta, który cię trzyma cały czas za gacie), to nie musisz nic wiedzieć. i od tego bym zaczął, żeby zobaczyć jak się będziesz czuł na tych choćby 5 metrach.