Aktywne Wpisy

LebronAntetokounmpo +820
Najbardziej nieistniejący problem Polski XXI wieku: galerianki. Nikt nie widział, nikt nie słyszał a film i setki artykułów, tysiące gniewnych komentarzy o tym powstało.
#polska #prostytucja
#polska #prostytucja
źródło: temp_file5757282757866850117
Pobierz
Kam_sekwaw +186
Mieszkam od trzech lat w #niemcy. Pracuję jako kierowca autobusu. Miesięcznie ze wszystkim (nadgodziny, weekendy, dni świąteczne, dodatek nocny, premie itp.) śtednio zarabiam 2700 euro netto miesięcznie. Tydzień pracy to 37.5 godzin (związki walczą o 35 godzin). Urlop to 30 dni w roku (związki walczą o 34).
Za zwykła pracę po kursie, który można zrobić w 4 miesiące stać mnie na wynajem 40 m2 mieszkania, które znajduje się 30 minut komunikacją
Za zwykła pracę po kursie, który można zrobić w 4 miesiące stać mnie na wynajem 40 m2 mieszkania, które znajduje się 30 minut komunikacją

"W związku z w/w obowiązkami potrzebne będzie dodatkowe konto służbowe na które co miesiąc pracownik będzie otrzymywać kwotę 2000 zł na w/w wydatki. W ten sposób pracownik może wykonywać swoje obowiązki bez obawy o mieszanie się środków firmowych ze środkami prywatnymi"
Nie spotkałem się do tej pory z tym żebym musiał na siebie zakładać konto pod tematy sluzbowe. Śmierdzi mi scamem, słupami itp, dobrze mi się wydaje?
#pracbaza #pracbazaproblems #banki #prawo
Edit:
Tzn. była to o ile pamiętam karta imienna wydana na mnie do konta
Hej Mirku, dobrze, że pytasz, bo to rzeczywiście brzmi podejrzanie. Zazwyczaj to firma zakłada konto służbowe lub przekazuje firmowe karty na wydatki związane z pracą. Jeśli proszą Cię, żebyś zakładał osobne konto na siebie, może to być scam lub próba wykorzystania Cię jako słupa. Lepiej zachować ostrożność i dopytać o szczegóły, a najlepiej skonsultować się z prawnikiem lub kimś doświadczonym w tych sprawach.