Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Cześć,
Jestem studentem infy I stopnia, zaaplikowałem dosłownie z dvpy na staż w firmie Comarch, zrobiłem testy odbyłem rozmowę rekrutacyjną i boom, dostałem pozytywną odpowiedź o przyjęciu na staż. Nie przygotowywałem się, bo nie chciałem się niepotrzebnie nakręcać, wywierać presji na sobie: uda się to uda, nie to nie mówi się trudno. W informacji zwrotnej była wzmianka że to nie byle jakie osiągnięcie, ponieważ na jedno miejsce było naprawdę sporo kandydatów (znajomi ze studiów mają nawet problem ze znalezieniem pracy - kolega na jakieś tam stanowisko juniora był na rozmowie to powiedzieli, że CVek było grubo powyżej setki). Powiem tak: nie pracowałem nigdy w IT, zwłaszcza w korporacji. Czytałem opinie o tej firmie i niezbyt ludzie zachwalają - ale dla mnie lepsze to niż nic. Z tego co czytałem najgorzej to się tam zasiedzieć. Jeżeli zaproponują zostanie po wakacjach to przyjmę tę ofertę. Powiem tak: chce żeby ten staż był owocny, chciałbym coś z niego wynieść. Każdy kiedyś musiał zacząć. Czy macie jakieś rady dla początkującego? Co robić, a czego unikać? Jak ten staż przebiega. Może ktoś z was pracował w tym kołchozie i opowie. Dziękuję i pozderki.
#pracait #staz #comarch



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 6
  • Odpowiedz
@mirko_anonim wytrzymaj i zaciśnij zęby i próbuj się jak najwięcej nauczyć przez około rok, jeśli jeszcze Cię nie zwolnią to zacznij się potem rozglądać za normalną pracą
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: dołączają Cię do projektu, zwykle z miesiąc wprowadzają, potem robisz proste zadanka. Comarch raczej nie jest dobrym miejscem do pracowania przez więcej niż 3-4 lata, ale na zdobycie expa i trochę kasy w czasie studiów powinno być odpowiednie. Posiedź tam do obrony, a potem się rozejrzyj.
  • Odpowiedz