Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Nie ważne o której się zabiorę, rano czy wieczorem, wyspany czy nie, za każdym razem nauka czegokolwiek to jest dla mnie ciężka praca. W ciągu 30 minut nachodzi mnie mgła mózgowa, i już czuję się zmęczony resztę dnia, chyba, że się prześpię.

Nie wiem czy ktoś tak ma, jeśli tak to dlaczego? Bo jak na razie po prostu rozumiem, że do intelektualistów nie należę.

O efektywności mojej pracy/nauki już nie powiem. Jakoś idzie, grunt, że do przodu. Natomiast jeśli przebrnę dany fragment sam lub z kimś, to sobie radzę samodzielnie. Pracuję jako programista 6,8k netto.

Moje ośle mosty:
- szeregi i ich liczenie, proste jeszcze ogarniam.
- macierze i ich rozwiązanie
- algorytmy rozproszone i równoległe.

Jako tako ogarniam linuxa, front i podstawowe algorytmy sortujące (że są, ich złożoność i działanie już nie).

Ktoś też ma problemy ze skupieniem i zmęczeniem w czasie nauki? De facto czegokolwiek. Kiedyś tak nie miałem chyba, ale mnie starość dopadła, 25 lat here.

#matematyka #programowanie #linux
#psychologia

· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

• 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim:
1. Może depresja, sprawdź/skonsultuj z psychiatra. Jak chcesz szybsza wersję to kup sobie wyciąg z dziurawca firmy medica herbs i sprawdź przez 2-4 tyg (o ile nie bierzesz żadnych leków bo dziurawiec z wieloma rzeczami wchodzi w interakcje).

2. Braki w diecie.
Ściągnij fitatu, notui co dokładnie jesz i sprawdź jakie niedobry Ci wychodzą. Jakieś na pewno wyjdą, więc przyłóż się do michy, efekty Cię zaskoczą. Profilaktycznie kup sobie witaminy "Adam" firmy
  • Odpowiedz