Wpis z mikrobloga

@Goryptic: Z pewnością więcej questów, czy w jakiś sposób przedstawionych realcji, które prowadziły by do przyjaźni Beziego z resztą paczki, bo mam wrażenie że to jest trochę spłycone, tak cyk pyk i z kompletnych nieznajomych stajemy się najlepszymi przyjaciółmi.
  • Odpowiedz
@Goryptic: w g1 poza pierwszym rozdziałem nie ma kompletnie side questów (no dobra jest kilka ale dużo dużo mniej niż w pierwszym rozdziale), w g2 po zrobieniu jarkendaru w zasadzie to samo sam wątek główny i prawie brak side questów.
  • Odpowiedz
za obiektywnie złe


@Goryptic: Subiektywnie za nieudany uważam silnik gry, który się #!$%@? bez powodu, ale to można podłączyć ogólnie pod "bugi". Fabularnie jest nieźle, ale obozy są małe (jak na obecne czasy) i powinny być większe i dawać więcej możliwości i kłestów. Rozwój postaci powinien być bardziej złożony, w tym wreszcie poprawiona i zoptymalizowana gra magiem.

Z obecnej wysokości poprawione być powinno chyba wszystko, tym nie mniej, 20 lat temu
  • Odpowiedz
@Goryptic: Puste jaskinie, brak życia w kolonii (tzn. brak napadów na konwoje ze SO, brak jakichś przypadkowych zdarzeń losowych, nie napotykamy żadnych przypadkowych osób w kolonii), brak zadań pobocznych, zrobienie jakiegoś pożytku z bandy Quentina i chyba tyle.
  • Odpowiedz
@Goryptic: Cała ta sprawa z rzezią Starego Obozu w rozdziale 6 wymaga zmiany choćby po to aby potem w G2 nie było głupich rozmów w stylu; Kruk, ty żyjesz? Przecież przeciąłem cie Urizielem na pół. Warto by było też rozważyć pomysły piranji z Gothic Sequel, no i Velaya potrzebuje pomocy w kąpieli ;)
  • Odpowiedz
@Goryptic: Prawie wszystko. Balans, różnorodność buildow, system magii, niezagospodarowane tereny,konsekwencje decyzji i co za tym idzie questy, brak side questow po 1 rozdziale,crafting, ekonomia, umiejetnosci bohatera, walki z bossami ( badz w przypadku gothica ich brak, 2 bossow na gre z czego 1 to sniacy z ktorym i tak bezposrednio nie walczymy XD). Zdaje sie, ze i tak pominalem duzo rzeczy, ale tak na start wystarczy ( ͡° ͜ʖ
  • Odpowiedz
Co uważacie za obiektywnie złe w #gothic i wymagające poprawy


@Goryptic: Od #!$%@? rzeczy -

1. #!$%@? i biedne dialogi
2. uciążliwy crafting
3. system handlu i ekonomia
4. martwy świat, który nie reaguje na gracza
5. fatalne tłumaczenie i dziecinny teatralny dubbing
...

Tak naprawdę G1 ma zajebisty system walki i rozwoju postaci. I w #!$%@? assetów i itemów. I to ciągnie całą grę. Reszta jest obiektywnie kiepska lub w
  • Odpowiedz