Wpis z mikrobloga

Siema Mirki! Przychodze do Was z pytaniem, jak również prośbą o radę.
Pracuje na etacie, ale cały czas staram się rozwijać swoją małą działalność zajmującą się remontami, dzięki której będę mógł przejść na swoje. Pytanie jest takie: jak pozyskać więcej klientów? jak Wy szukaliście klientów na początku waszej działalności? Póki co mam jednego klienta miesięcznie, jest to dla mnie mało, chciałbym chociaż trzech.
Póki co ogłaszam się na olx i to głównie stąd mam klientów. Jestem na flixly, czasami różne spotted na FB wrzucę. Zrobiłem też mase ulotek. Ale z tych ulotek ani jednego telefonu nie otrzymałem :(
Mam wizytówke w google. Co mogę jeszcze zrobić? Co Wy robiliście?

#firma #dzialalnoscgospodarcza #marketing #praca #wlasnafirma #remont
  • 12
  • Odpowiedz
@InspektorWypoku też mam ten „problem”, a ze względu na rodo nie mogę dzwonić z panoramy firm i innych ogólnodostępnych baz jak ktoś nie ma zgód marketingowych. Prowadzę profile na LinkedIn, Facebook, Instagram, TikTok i ostatnio zdecydowałem się jeszcze tutaj. Wrzucam w miarę regularnie informacje o tym czym się zajmuję, jakie mamy promocje, produkty i jak mogę w czymś doradzić to doradzam. Założyłem jeszcze konto na Linktree gdzie załączyłem moje reflinki i
  • Odpowiedz
@InspektorWypoku jeszcze najważniejsza rzecz - polecenia. Jak wykonasz komuś usługę to poproś o dwa telefony znajomego zleceniodawcy, który też się rozgląda za fachowcem. Z osobistego doświadczenia nie ma nic lepszego niż polecenie. A jest to totalnie normalne jak się ludzie spotykają i gadają o różnych tematach. Jak ktoś jest zadowolony z Twojej pracy to nie będzie miał nic przeciwko, aby podrzucić namiary na znajomego, który też ma w planach remont. Od
  • Odpowiedz
@ecco dzięki za link, natomiast niestety nie możemy dzwonić z ofertą do osób bez zgód marketingowych. Nie mam tu pola do działania. Jak zaczynałem pracę w bankowości to faktycznie, odpalało się panoramę firm czy inne żółte strony i się cały dzień wydzwaniało i umawiało spotkania. Teraz niestety nie mogę. Natomiast Ci co dzwonią, krótko mówiąc, łamią prawo. W szczególności Ci co wykorzystują dane z CEIDG, która nie jest bazą do celów
  • Odpowiedz
@ecco ale w przypadku OP cold calling chyba średnio ma sens. Co innego jak masz hurtownie skarpet i obdzwaniasz detalistów czy nie chcą twoich skarpet. A co innego dzwonić po ludziach i pytać czy nie chcą zrobić remontu (w szczególności, że pewnie większość klientów jest indywidualna). @InspektorWypoku Ale widziałbym potencjał w miejscach gdzie są starsi ludzie (miejsca typu bazarki). Często mąż już niedomaga, oczy nie te, ręce nie te. A
  • Odpowiedz
  • 0
@Bartosz_z_banku dobre pomysły! Aby zaczepić się u starszych ludzi można za free zrobić coś na miejscowej parafii. Nawet przypomniał mi się ktoś, kto podobnie zaczynał i nadal jest mocno związany usługowo ze społecznością religijną, tyle że już mocno urósł i przebiera w klientach.

Z klientami indywidualnymi jest jednak ten problem, że od jednego klienta będzie mało zleceń, właściwie to brak powtarzalności. Dlatego wykorzystałbym cold calling, żeby zapowiedzieć się w okolicznych małych
  • Odpowiedz