Wpis z mikrobloga

@Anakee: to nie jest ból dupy tylko świadomość płacenia za coś co już jest w tym aucie za które zapłaciłeś, a chińskie volvo niech #!$%@?.
  • Odpowiedz
@reakwon: ale wiesz że dzisiaj kupując auto już ma masę rzeczy, a myślisz za nie dopłacić? Myślisz że producenci robią trylion rodzajów BCM i instalacji elektrycznych w zależności od tego, co klient zamowi? Tak samo masz ten sam silnik w różnych wariantach mocy
  • Odpowiedz
@PiotrFr: W BMW nie ma czegoś takiego jak "ten sam" silnik. Silnik jest np jednej konstrukcji ale elementy "wokoło" są robione z innych materiałów, inne średnice, inny montaż i tak dalej bo np inna temperatura jest w silnikach 180km a inna w 250km i tak dalej.

A kwestia subskrypcji? Jak ktoś nie bierze np. podgrzewanych foteli w konfiguratorze na stałę to ma możliwość zawsze potem dokupienia tego jako subskrypcji. To jest
  • Odpowiedz
@Zachu13: To jest #!$%@? podejscie, bo jednak elektronika pod te podgrzewane fotele musi byc juz zamontowana w Twoim aucie a to, ze jest wylaczona nie sprawia, ze np. nie bedziesz mial awarii elektroniki w innym miejscu przez m.in to gowno zamontowane w fotelach. Im wiecej naladuja Ci opcji 'subscription mode' tym wiecej auto ma zbednej elektroniki, z ktorej nie korzystasz a ktora jest wpieta w glowny system, ilosc bledow jaka moze
  • Odpowiedz
To jest lepsze podejście after-market niż ograniczenie tego.


@Zachu13: after-market teraz będzie pełny FULL-OPCJA IGŁA STAN LED NAVI XENON KLIMATRONIK ( ͡° ͜ʖ ͡°)
z aktywacją w pakiecie.
A zapowiedzi o tym, jak to odblokowanie foteli będzie miało kasować homologację czy inne konsekwencje, można włożyć między bajki.
  • Odpowiedz
@czuczupikczu: Teraz za każdym razem auto jest łączone przez sieć "z ASO" . Nikt Ci nie kupi zdalnie podgrzewanych fotelii chyba, że sam za nie zapłaci( ͡° ͜ʖ ͡°)
Co to za zbędna elektronika.. wszystko modułowo jest zrobione, łatwiej jest wyprodukować jedną rzecz i zamontować do każdego auta niż pieprzyć się z X bezpiecznikami, okablowaniem i tak dalej.

Modułowść jest bardzo fajna.

@tellet jw. - auto połączy
  • Odpowiedz
W BMW nie ma czegoś takiego jak "ten sam" silnik. Silnik jest np jednej konstrukcji ale elementy "wokoło" są robione z innych materiałów, inne średnice, inny montaż i tak dalej bo np inna temperatura jest w silnikach 180km a inna w 250km i tak dalej.


@Zachu13: Czyli innymi słowy - ten sam silnik, z innym osprzętem i przystosowany do większej mocy.

A kwestia subskrypcji? Jak ktoś nie bierze np. podgrzewanych foteli
  • Odpowiedz
No nie


@Zachu13: no tak. Chyba nie myślisz, że BMW nie wlicza sobie do ceny bazowej tego akcesorium, które pakuje do samochodu? Charytatywnie to robią? Oczywiście, że koszt pokrywa kupujący, tylko nie jest to koszt sprzedażowy takiego podgrzewania. Czyli może pierwszy płaci za to mniej i nie może korzystać, ale za to drugi musi kupić abonament by korzystać.
  • Odpowiedz
To jest #!$%@? podejscie, bo jednak elektronika pod te podgrzewane fotele musi byc juz zamontowana w Twoim aucie


@czuczupikczu: Nie twierdze że takie podejście jest dobre, sam jestem temu przeciwny, ale tak jest nawet w 25 letnich samochodach. Ty myślisz że jak się dokłada podgrzewane fotele? kupujesz podgrzewane fotele i pokręta/przyciski i podłączasz, bo wtyczki okablowanie wszystko jest. Tak samo liczniki mają wszystkie możliwe kontrolki ale są nie aktywne jak nie
  • Odpowiedz
@r5678 Mam czternastoletnie wozidełko, gdzie w średniej wersji wyposażenia są podgrzewane siedzenia i lusterka. No i chciałem takie właśnie dołożyć. Lipa Mirku, okablowanie jest, ale nie ma w nim przewodów żeby te opcje dodać. Producenci liczą każdy grosz.
  • Odpowiedz
@Zachu13:

W BMW nie ma czegoś takiego jak "ten sam" silnik. Silnik jest np jednej konstrukcji ale elementy "wokoło" są robione z innych materiałów, inne średnice, inny montaż i tak dalej bo np inna temperatura jest w silnikach 180km a inna w 250km i tak dalej.


Bzdura. Pierwszy z brzegu n16 pomiędzy 14,16 i 18i niczym się nie różni.

Jak ktoś nie bierze np. podgrzewanych foteli w konfiguratorze na stałę to
  • Odpowiedz
@reakwon: mazda ma jeden silnik praktycznie w ofercie więc to słaby przykład. OP mówił o BMW i tam masz wiele wariantów tego samego silnika. U wielu producentów tak jest
  • Odpowiedz