Wpis z mikrobloga

@reca: Wygląda w porządku, jak zrobi się brunatny może oznaczać że gdzieś miesza się z olejem, lub do płynu dostają się spaliny.
Mieszanie płynu z olejem, to typowa usterka silników benzynowych 1.4t, 1.6t 1.8. W dieslach też może się przytrafić.
  • Odpowiedz
@reca: <machajacypapaj.jpg>. Mialem podobnie (Corsa 1.7 diesel). Wymienialem cosie dalo a i tak plyn uciekal i byl metny. Sprzedalem to gowno za bezcen po wladowaniu 3k na wymiany (uszczelka, planowanie, termostat). Opel raz w zyciu. Pierwszy i ostatni.
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 0
@1iostatni: ja uszczelke wymieniałem a w zasadzie całą głowice bo pasek zerwało,
robiłem test na co2 i nic nie ma. Kolor nie jest brunatny a mętny i niewiem czy to miało coś wspólnego z nagrzewnicą bo po nagrzaniu zapowietrzała się. okazało się że to przewód puszczał
  • Odpowiedz