Wpis z mikrobloga

co się prujesz?


@typbezkasy95: Kolega wyżej jest nieokrzesany, chodziło mu o to, że fani uniwersum są mocno zaniepokojeni tym co odwala THQ i byle screeny tylko wzniecają awersję.
  • Odpowiedz
  • 1
@cooles: W jego przydatku trochę hipokryzja zważywszy na to, co pisał kiedyś. No cóż, niektórzy to by już chcieli dostać pliki niegotowej gry i ogłosić silence silence alkimia zrób mi louda. Gra na pewno istnieje, bo rok temu grali w nią dziennikarze. Gra nawet nie ma podanej daty, a niektórzy to już na szpilkach siedzą chyba. Wyjdzie to wyjdzie, wtedy będzie można pochwalić albo wyśmiać. Pisanie, że nie wyjdzie albo będzie gównem to samo pluciem nieuzasadnionym jadem. Marketing z kolekcjonerką to jedno, a deweloper tworzący grę to drugie. Nie są ściśle powiązani.

Wrzucam tu jeszcze info od community managera:
1. First of all the game will be bigger up to 30%
2. The level of detailing isn't comparable (do oryginału)
3. We will have more than 300 unique faces (if im not wrong. Pls double check it in the
  • Odpowiedz
We will have more than 300 unique faces (if im not wrong. Pls double check it in the 3rd podcast)


@typbezkasy95: I tak mniej niż w oryginale. W oryginale było siedem modeli głów po kilkanaście różnych tekstur. Łącznie kombinacji od c---a.

Marketing z kolekcjonerką to jedno, a deweloper tworzący grę to drugie. Nie są ściśle
  • Odpowiedz
  • 1
@jl23: Nie wiem ile twarzy jest dokładnie, ale to i tak dużo. Poza tym to może być 300 różnych tekstur przygotowanych na różne modele. Kto wie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

JoWood wyznaczał krótkie terminy, bo chcieli szybko zarobić. Tutaj nawet daty premiery nie ma, więc w tym wypadku studio ma o wiele więcej luzu ze strony wydawcy, skończ porównywać z d--y. Skąd wiesz jakie studio ma
  • Odpowiedz