Wpis z mikrobloga

Hej, ogarniam rodzicom stary komputer do przeglądania Internetu, Worda itp. Zainstalowałem już #linuxmint na SSD i wzrost wydajności jest znaczący, niestety widać jak grafika (GeForce 8400GS) niedomaga przy animacjach na stronach internetowych czy wideo na YT. Podejrzewam, że problemem może być brak sterowników własnościowych do najnowszej wersji Minta, no ale tego już nie przeskoczę, to w końcu GPU z 2007 roku. Myślę więc, żeby kupić używane GPU AMD. Czy do 150 zł znajdę coś lepszego niż R7 240? Jakich modeli ewentualnie szukać?
#linux #hardware #gpu
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@DynPydro: Oho, ekspert zawitał. Nie znam się to się wypowiem. Klasyk.

używane GPU AMD. Czy do 150 zł znajdę coś lepszego niż R7 240? Jakich modeli ewentualnie szukać?

@Jacques-Pierre: Po co się tak bawić? Przecież tam wszystkie podzespoły się już nadają pewnie na śmietnik z racji wieku. Dzisiaj żeby przeglądać internety to już nawet 8GB RAMu bywa za mało. Kup pierwszy lepszy poleasingowy biurowy PC z allegro, w
  • Odpowiedz
  • 0
@Jacques-Pierre dokładnie jak kolega wyżej pisał, są bardzo spoko i tanie mini pc (hp, lenovo, dell), do tego przy okazji wymiana monitora na jakiś 22” bo pewnie na jakiejś 17 się męczą :)
  • Odpowiedz
@Jacques-Pierre:

1. "Problemem może być brak sterowników własnościowych do najnowszej wersji Minta" - NIEMA TAKIEGO PROBLEMU. Ew. dodaje się PPA z Launchpada Canonicala.

2. Stara karta Nvidii nie pójdzie na najnowszych sterach, stare stery na najnowszych jądrach. Nr wersji sterów do sprawdzenia na stronie Nvidii.
  • Odpowiedz
Oho, ekspert zawitał. Nie znam się to się wypowiem. Klasyk.