Wpis z mikrobloga

#steelseries to śmieszna firma. Od roku mam problem z myszką Rival 3. Sensor się zacina w losowych momentach i przez to nie można grać i nawet śmigać po internecie komfortowo. Zgłaszam na ich oficjalną stronę, że mam taki problem i po 3 dniach wymyślania nic nie pomagających rozwiązań otworzyli proces gwarancyjny. Wysłałem im dowód zakupu i zdjęcia numeru seryjnego, a ci do mnie, że nie zgadza się w ich bazie, zamknęli możliwość rozmowy i co nam zrobisz (mimo, że nie rejestrowałem produktu, bo po co). Ręce opadają.
#pcmasterrace #komputery #zalesie #gwarancja
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ProAero: Miałem słuchawki kiedyś od nich za mase pieniędzy i również problemy się pojawiły a oni olali sprawe. Gwarancja nie zadziałała. Dałem sobie z nimi spokój
  • Odpowiedz
  • 0
@reca: Może moja myszka nie jest jakoś droga, bo dałem 130 zł, ale od początku ma jakieś problemy z sensorem. W tańszych myszkach nawet kolorowej podkładce wszystko było ok, a tu na nowej czarnej podkładce mam mikro zawieszenia kursora. A tu na koniec mocna szmata w ryj, że się nie kwalifikuje, bo nie.
  • Odpowiedz
@ProAero: mi się kiedyś w starym rival guma chyba zaczęła łuszczyć po pół roku używania. Omijam firmę szerokim łukiem. Logitech nawet jak chcesz zepsuć się nie psuje, a jak już Ci się uda to podobno bez paragonu wymieniają na ten sam model albo odpowiednik jak już tego modelu nie produkują
  • Odpowiedz