Wpis z mikrobloga

wyciek płynu do wspomagania zawsze kończy się regeneracją maglownicy? zamiast wymiany uszczelnień w warsztacie? chociaż mam wrażenie, że wyciek jest z przewodu od silnika do maglownicy. To jeżeli to tylko wąż/przewód to i tak trzeba ściągać całą maglownice?

#mechanikasamochodowa #mechanika
  • 6
  • Odpowiedz
wyciek jest z przewodu od silnika do maglownicy


@arturek98c: Jeśli wyciek jest z przewodu to wymieniasz przewód i tyle.

Uszczelnienia w maglownicy wymienia się jak masz wyciek z maglownicy, a jak w spuszczonym płynie jest syf z mielonej pompy, to wtedy jeszcze pompa do naprawy/wymiany (plus płukanie tego z przewodów).
Pompie trzeba się jeszcze przyjrzeć jeśli na skutek wycieku pracowała na sucho, bo pewnie się wtedy zatarła.
  • Odpowiedz
  • 0
@hellfirehe: nie zdążyła pracować na sucho, bo wyciek jest minimalny. W zbiorniku na płyn max/min zeszło ledwo poniżej minimum i dolałem ten sam płyn co był. Na oko to może z 25-50 ml. dolałem do maxa i znowu było już miedzy max/min więc schodzi. Nie ma żadnych dziwnych dźwięków, a wspomaganie działa tak samo dobrze jak działało
  • Odpowiedz
@arturek98c: upewnij się że wąż jest nieszczelny (zdarza się, szczególnie na zaciskanych przejściach przewodu gumowego na sztywny) i jeśli tak to napraw tylko ten przewód.
Naprawią Ci to w każdym zakładzie zakuwającym węże hydrauliczne (nawet wykonają cały taki przewód jeśli trzeba, ale zapewne to tylko wymiana któregoś z komponentów).
  • Odpowiedz