@umcumcumcbejbe: ja obawiałbym się bardziej serwisowania używanej Tesli (ciekawe jak wychodzi to w ASO, a serwisów chyba wiele nie ma), bo byle kto tego chyba nie naprawi
Biorąc pod uwagę, że nowa kosztuje około 160k z gwarancją ( ͡°͜ʖ͡°)
Jeżeli się mylę to wyprowadźcie mnie z błędu. No chyba, że Ty sprzedajesz ( ͡°͜ʖ͡°)
@umcumcumcbejbe: ceny na otomoto itp to jakiś kosmos, często to cena nowego samochodu - dopłaty za kilkuletni samochód. Cena za używkę jak nowy z dopłatą gdzie tu sens i logika? Porównując to z USA jest mega przepaść gdzie samochody elektryczne tracą po 50% wartości w 2 lata.
ja obawiałbym się bardziej serwisowania używanej Tesli (ciekawe jak wychodzi to w ASO, a serwisów chyba wiele nie ma), bo byle kto tego chyba nie naprawi
@Hadoka: Tesla jakiś czas temu wyciągała rękę w stronę niezależnych warsztatów udostępniając instrukcje serwisowe, ale ostatnio o tym przycichło. W Polsce najbardziej znanym jest EV Repair Garage.
Akurat dzisiaj jeden koleś z USA wrzucił na Twittera jak w wieku 17 lat namówił rodziców na kupno
@assninja: @zibizz1 @Retoryk @Hadoka @Marian84 @Yelonek pytam bo chętnie bym kupił, tylko martwi mnie ile bym za nią dostał za kilka lat. Wiadomo jak się kupi jakiegoś japońca to jeszcze pójdzie za te parę lat za rozsądną cenę.
@umcumcumcbejbe: Teraz EV są na etapie smartfonów. Co pół roku wychodzi nowy i lepszy, a to co było to już stara technologia. Nadal działa, ale nie ma już tego WOW. Swoją sztukę kupiłem ze świadomością, że będę jeździł aż koła odpadną. Tzn. akurat Tesla lubi dawać aktualizacje, nawet stare modele jeśli tylko mają odpowiednie lampy dostały upgrade do świateł matrycowych ostatnio. Chociaż osobiście nie wierzyłem, że tak będzie. Dni teraz coraz
@umcumcumcbejbe: Zależy za ile kupisz nowego i jak potoczy się historia:)
Przykład mojego Y Performance. 11.2022 odebrałem zostawiając 330tys Dziś nowy kosztuje 258tys
Przykład mojego X Plaid. 09.2023 odebrałem zostawiając 505tys Dziś nowy kosztuje 547tys
W Tesli do 8 lat jest gwarancja na dsilniki i baterię więc do tego czasu masz stabilną wartość, spadek będzie w 8 roku. Reszta to włąsnie zawirowania na rynku nowych aut(jakiś fajny nowy model w dobrej
@zibizz1: nie no ja takim bogolem nie jestem, chcialbym elektryka bo bym se ladowal go w garazu i jezdzil tanio, ale nie chce #!$%@? 200k zeby potem go za 5 lat sprzedac za 20k
@umcumcumcbejbe: tak, duże zapotrzebowanie widocznie. Zresztą jak wszędzie mimo panujących tu teorii. Rynek używek praktycznie jeszcze nie istnieje, więc nie ma wyboru i się kupuje co jest. A niektórzy chcą sprzedać auto używane drożej niż nowe z dopłatą, więc się bujają
@umcumcumcbejbe: problem używek obecnie jest taki że nowa z reguły kosztuje niewiele więcej. Tak np. 10k więcej. A często sprzedający wtopił siano w rzeczy jak PPF za 15k albo FSD za 40k i teraz chce to odzyskać
Aktywne Wpisy
18+
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Biorąc pod uwagę, że nowa kosztuje około 160k z gwarancją ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeżeli się mylę to wyprowadźcie mnie z błędu. No chyba, że Ty sprzedajesz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Cena za używkę jak nowy z dopłatą gdzie tu sens i logika?
Porównując to z USA jest mega przepaść gdzie samochody elektryczne tracą po 50% wartości w 2 lata.
@Hadoka: Tesla jakiś czas temu wyciągała rękę w stronę niezależnych warsztatów udostępniając instrukcje serwisowe, ale ostatnio o tym przycichło. W Polsce najbardziej znanym jest EV Repair Garage.
Akurat dzisiaj jeden koleś z USA wrzucił na Twittera jak w wieku 17 lat namówił rodziców na kupno
Swoją sztukę kupiłem ze świadomością, że będę jeździł aż koła odpadną. Tzn. akurat Tesla lubi dawać aktualizacje, nawet stare modele jeśli tylko mają odpowiednie lampy dostały upgrade do świateł matrycowych ostatnio. Chociaż osobiście nie wierzyłem, że tak będzie. Dni teraz coraz
Przykład mojego Y Performance. 11.2022 odebrałem zostawiając 330tys
Dziś nowy kosztuje 258tys
Przykład mojego X Plaid. 09.2023 odebrałem zostawiając 505tys
Dziś nowy kosztuje 547tys
W Tesli do 8 lat jest gwarancja na dsilniki i baterię więc do tego czasu masz stabilną wartość, spadek będzie w 8 roku. Reszta to włąsnie zawirowania na rynku nowych aut(jakiś fajny nowy model w dobrej
Startował chyba od 159 tys a wtedy mozna było kupic nową za 185 - 2 za polecenie i 27 dotacja
A w 2021 nowa najtansza kosztowąła 220
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/tesla-model-3-tm3-pierwszy-wlasciciel-polski-salon-stan-idealny-ID6FDTE1.html