Aktywne Wpisy
kinkykylie +416
Od razu człowiek czuje się bezpieczniejszy, widząc takie łapanki na kierowców, którzy przy pustej drodze nie zatrzymali się do zera, tylko zwalniali do 5 km/h na znaku stop. Przeklęci kryminaliści ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#policja #polskiedrogi #polska #bekazpodludzi
#policja #polskiedrogi #polska #bekazpodludzi
WielkiNos +70
Juleczki z twittera twierdzą, że oświadczyny ze strony mężczyzny to uprzedmiatawianie kobiet.
#bekaztwitterowychjulek #zwiazki #zareczyny #pieklomezczyzn #logikaniebieskichpaskow
#bekaztwitterowychjulek #zwiazki #zareczyny #pieklomezczyzn #logikaniebieskichpaskow
#anime #animedyskusja #crunchyroll
Ma to swoje plusy i minusy. Niestety, każda sztuka której głównym celem są pieniądze długo nie istnieje.
@Zamanosuke: Yyy... Ale jakieś źródło tego, że zachodni rynek generuje Japończykom dużo hajsu czy instytut danych z dupy? Poza tym pamiętaj, że każde anime może mieć inne production committee. Studia anime to obecnie de facto freelancerka z kilkoma stałymi osobami. Jestem ciekawy w sumie Twoich danych bo nie wydaje
@young_fifi: Ktoś wołał? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@young_fifi: Nie padło z mojej wypowiedzi zdanie że zachód generuje dużo hajsu Japończykom. Tylko że anime stało się mainstreamowe tzn bardziej obecne w świadomości popkulturowej zachodu. To generuje dużo hajsu.
Danych nie ma. Hermetyczność kraju kwitnącej wiśni utrudnia wciąż dokładny szacunek. Jednak widać że jest inaczej niż np. w 2002 roku jak zaczynałem anime
@DonBurek: Polskie? Nie oglądam niczego po Polsku. Nikt nie broni polskim grupom uploadować tam gdzie anglosaskie grupy wrzucają, skoro jest tam zakładka na inne niż angielski języki.
Dla boomerów?
A to zabawne, bo to właśnie ci boomerzy trzymają anime przy życiu na torrentach coby jeszcze jakieś starocie z 80s/90s i oldskulowymi fansubami nie pozdychały, jak to ma miejsce z "superwygodnymi" onlajnami i wiecznym reuploadem wszystkiego bo oj, akurat DMCA poszło.
@young_fifi: subOpowi nie chodziło chyba o umieranie sensu stricte, tylko o to, że umiera sztuka, a w jej miejsce wchodzi komercyjne gówno.
Świetnie, że podałeś przykład gier, bo gry idealnie obrazują to co (moim zdaniem) subOP chciał przekazać. Masa chłamu, gier single player za 300 zł z mikrotransakcjami i DLC które są