Wpis z mikrobloga

@RikBig oneplus 11 wersja 16gb.
Dobra bateria (ładowanie 0-100 w 25 minut max), wyświetlacz całkiem niezły, aparat nie ta półka co flagowe samsungi, ale daje radę
  • Odpowiedz
@RikBig: mam od miesiąca, zajebisty jest. Wcześniej używałem 3 lata xiaomi redmi note 10 pro, też był tani a super telefon. Zmieniłem tylko ze względu że potluklem go już z każdej strony.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@figurka500 a nie przymulaja, w dotyku jakieś dziadostwo? Reklamy w trakcie używania? Miałem jednego poco to niby wszystko ok ale zalecialosci taniości niesamowite
  • Odpowiedz
@RikBig: Zarówno A53 jak i jego następca A54 ma
- dobry aparat (z OIS)
- dobry wyświetlacz
- dobrą baterię

Naprawdę chcesz wydać 2500-3000 zł na coś leciutko lepszego?
PS. Nie bierz żadnych POCO i XIAOMI jeżeli chcesz używać telefonu bez czytania forum jak zrobić by słuchawka od telefonu działała xD
  • Odpowiedz
@RikBig: nic nie przymula, chodzi ładnie i sprawnie. Jak już masz otwartą aplikacje to nie ma potrzeby ich zamykać, 12gb ramu sobie radzi super i wtedy otwierają się od razu po kliknięciu. Ekran 120hz też wygląda fajnie, jasność na fajnym poziomie nawet w słońcu. Ładowanie 67w, w dotyku telefon też fajny i przyjemny. Reklam na tym nie zauważyłem. Wiadomo że nie jest to klasa premium, ale jak na telefon za
  • Odpowiedz
@Iskaryota mam a53 służbowy. Prędkość działania w porównaniu do oneplus 11 to na prawdę przepaść, denerwuje mnie każda czynność, która muszę na nim wykonać. Wiem, że to chińczyk, lecz w porównaniu do Xiaomi wychodzi na plus że wszystkim
  • Odpowiedz
@macieyy: Prawdą jest, że Samsung w tym modelu dał średniawy procesor, co po tych kilku latach czuć.

No to może OPowi przypasuje po prostu Samsung S23? Ten telefon ma wszystko co trzeba i nie jest pierdzielonym chińczykiem z ich p*erdolonym softem
  • Odpowiedz
@Wypokowicz93 płacić 2500 zł za starego iphona to dopiero strata pieniędzy. Słaba bateria, słaby aparat, słaby ekran.

Z tego co widzę to max co może kupić to iphona 13 128 GB jak dobrze się zaczai na promocję w Niemczech z pośrednikiem xD
  • Odpowiedz
@RikBig Snapdragon 8 Gen 2 to jeden z najbardziej udanych układów od Qualcomma - o baterię możesz być spokojny. Ja mam S23 Ultra i bateria w tym telefonie to prawdziwa petarda. Zwykły S23 ma oczywiście mniejsze ogniwo, ale ma też mniejszy wyświetlacz.
  • Odpowiedz