Wpis z mikrobloga

Też przy spotkaniach rodzinnych mówicie że zamiast programistami jesteście informatykami? Ja tak bo nie chcę żeby utożsamiali mnie z desperatami po bootcampach skłonni popełnić grzech homo żeby dostać bezpłatny staż na 6 miesięcy. A tak to powiem że jestem informatykiem bo w sumie to jest powiązane więc nie kłamie a oni wyobrażają sobie mnie z lutownicą wymieniającego jakieś kondensatory na płycie głównej

#programowanie #programista15k #naukaprogramowania #bootcamp #praca #pracait #ankieta

mówicie że jesteście informatykami, będąc programistą?

  • Tak, wstydze się kim jestem 28.7% (48)
  • Nie, normalnie mówie że jestem programistą 36.5% (61)
  • jako np. Mid Java Dev a oni nie wiedzą co to xD 10.8% (18)
  • Nie jestem programistą / sprawdzam 24.0% (40)

Oddanych głosów: 167

  • 11
  • Odpowiedz
@iluvmypickle: Odpowiadam na bait, ale mówienie rodzinie "jestem informatykiem" to strzał w jaja taki sam jak mówienie "jestem lekarzem/prawnikiem", bo z automatu stajesz się osobą do zawracania dupy o darmowe porady/pomoc ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 9
@Moroder: a jak powiesz że jesteś programistą to jeszcze gorzej - zaproponują ci stworzenie jakiejś gówno aplikacji która już na pewno istnieje w zamian za 15% udziałów w firmie która nie istnieje xD już 2 takie przypadki miałem
  • Odpowiedz
  • 0
@huron97: wrzuciłem go o 22, ale spadł ( ͡° ͜ʖ ͡°) nie uważam że przesadziłem bo to co pisałem o bootcampowiczach naiwnych przebranżowiczach było prawdą ale uważam też że biauek miał prawo go usunąć albo dać chociaż +18
iluvmypickle - @huron97: wrzuciłem go o 22, ale spadł ( ͡° ͜ʖ ͡°) nie uważam że przes...

źródło: odpowiedź

Pobierz
  • Odpowiedz
@iluvmypickle: A dlaczego usunąłeś dwa komentarze o użytkownikach którzy pisali o tym jak się przebranżowili ? aż tak boli cię bootcampowicze i ludzie którzy się przebranżowili ?
  • Odpowiedz
  • 3