Wpis z mikrobloga

zrobiłem sobie testowy run pod coc dd, ale ten build jest #!$%@? OP, to ma absolutnie wszystko

ma bardzo dobry dps, ma potencjał na bycie tankiem takim ze 150k EHP, dobre recovery, bardzo dobry clear, większość jak nie wszystko jest spokojnie do wyfarmienia solo a sam leveling jest jednym z najlepszych (o ile nie najlepszym) dostępnych w gierce (arma+crema)

Gram w poe od 2012 roku i startowałem chyba w każdej lidze po 1.0 i nigdy nie grałem tak dobrym starterem.

Ma dwa minusy jest lab jail na początku żeby zdobyć dwa trans gemy i jak cie RNG wyrucha to niestety xD a drugi minus to #!$%@? POE i gigantyczne spadki FPS

#pathofexile
  • 21
  • Odpowiedz
Ma dwa minusy jest lab jail na początku żeby zdobyć dwa trans gemy i jak cie RNG wyrucha to niestety xD


@Lrrr: robiłem testowo 50 runów na normal labie setupem z arma brandem, żeby zasymulować start ligi to wydropiłem 4x dd i 4x lancing więc nie jest tak źle, teraz kilka zielonych gemów dochodzi więc szansa maleje, ale bez przesady, bardziej mnie #!$%@? że merc laba trzeba robić dla 20% quality
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 0
@Kodzirasek: oczywiście, że tak tylko i tak będziesz zmuszony wyfarmić gemy samemu bo będą po kilka-kilkanaście D a buildzik nie funkcjonuje bez nich xD
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 1
merc laba trzeba robić dla 20% quality na ass marku i lancing steel xd


@levzor: leciałem bez 20% na lancing steelu i specjalnie mniejszy level gema miałem żeby było 8 proj i było spoko, nie jest to must have w mojej opinii, assasins mark prędzej bo to jedyna opcja na PC.

robiłem testowo 50 runów na normal labie setupem z arma brandem, żeby zasymulować start ligi to wydropiłem 4x dd i
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 0
@Kodzirasek: lancing steel of spraying i detonate dead of chain reaction bez tego nie zagrasz, ewentualnie mógłbyś przejściowo volatile dead of seething spróbować ale jest to gorsza opcja
  • Odpowiedz