Aktywne Wpisy
WilecSrylec +736
Pamiętacie jak kilka lat temu w Warszawie spadł autobus z wiaduktu? Zginęła wtedy jedna osoba, a 22 zostały ranne. Sprawca wypadku dostał 7 lat więzienia i dożywotni zakaz prowadzenia pojazdów. Oczywiście skuteczny jak wszystko w Polsce, dziś rano potrącił człowieka i uciekł z miejsca wypadku, może dla zachęty dostanie drugi zakaz.
31-latek w środę rano potrącił mężczyznę na rondzie Tybetu w Warszawie. Kierowca zbiegł z miejsca wypadku, ale wkrótce został zatrzymany. Okazało
yawa +156
10 lat ciułania po troszku ale udało się 20 lat przed terminem :)
Pijcie ze mnom kompot.
#nieruchomosci
Pijcie ze mnom kompot.
#nieruchomosci
ma bardzo dobry dps, ma potencjał na bycie tankiem takim ze 150k EHP, dobre recovery, bardzo dobry clear, większość jak nie wszystko jest spokojnie do wyfarmienia solo a sam leveling jest jednym z najlepszych (o ile nie najlepszym) dostępnych w gierce (arma+crema)
Gram w poe od 2012 roku i startowałem chyba w każdej lidze po 1.0 i nigdy nie grałem tak dobrym starterem.
Ma dwa minusy jest lab jail na początku żeby zdobyć dwa trans gemy i jak cie RNG wyrucha to niestety xD a drugi minus to z------e POE i gigantyczne spadki FPS
#pathofexile
@Lrrr: robiłem testowo 50 runów na normal labie setupem z arma brandem, żeby zasymulować start ligi to wydropiłem 4x dd i 4x lancing więc nie jest tak źle, teraz kilka zielonych gemów dochodzi więc szansa maleje, ale bez przesady, bardziej mnie w-----a że merc laba trzeba robić dla 20%
@levzor: leciałem bez 20% na lancing steelu i specjalnie mniejszy level gema miałem żeby było 8 proj i było spoko, nie jest to must have w mojej opinii, assasins mark prędzej bo to jedyna opcja na PC.
później chaos recke żeby kupić gcp, bo na początku pewnie będą tanie i walić ten quality z fonta
@R__M przeczytaj notatki, bo tam dużo ważnych informacji o gemach i spectrach pod desecrate CoC DD inquisitor
@Kodzirasek no sam mf nie, ale bez lasu to nie to samo xD