Elektryczna ciężarówka kiedy zbraknie mu energii. Kierowca musi odpinać zestaw ponieważ nie ma jeszcze przystosowanych miejsc do ładowania i korzysta z infrastruktury dla osobówek jako ciekawostka 1h ładowania 300km 40 ton. #transport #ekologia #supercharge #samochodyelektryczne
równie dobrze mógłby nie odpinać zestawu bo i tak zajmuje miejsca parkingowe i drogę do nich.
@aarahon: Pewnie nie zmieściłby się z naczepą między słupkami, części parkingu dla osobówek mają znacznie ostrzejsze promienie skrętu, zestaw z naczepą się tam nie zmieści, sam ciągnik już jak najbardziej.
@krzysztof48 Ale odpinanie konia żeby "zatankować" to ja #!$%@?ę xD Muszą zrobić te ładowarki na części ciężarowej w gruncie żeby dało się ładować bez odpinania.
@krzysztof48: znany albo bardziej rozpoznawalny problem ciężarowych aut elektrycznych jest taki, że pod dużym obciążeniem strasznie są awaryjne. Prosty przykład: firma w której pracuję kupiła 2 nowe auta elektryczne. Jedno non stop na wahadle fabryka magazyn, ładunek max 8 ton. Jeździ bez problemu. Drugi, w zasadzie zawsze z 20-22 tonami towaru. Po 5k km stoi w serwisie, bo jest problem z poborem prądu przez silniki jak mają wysokie zapotrzebowanie i auto
@PfefferWerfer: To są pionierzy, którzy przecierają szlaki. Jeszcze niedawno ciężarówki elektryczne w ogóle nie powstawały. Teraz są na etapie rozszerzania infrastruktury.
@Yelonek: Spoko, kierowca na zachodzie ma płaconą godzinówkę, a nie dniówki jak chołota z Europy Wschodniej to może tam stać i cały dzień, nic go to nie obchodzi. Czas pracy kierowcy też się nie wydłuży z powodu czasu ładowania.
Również dlatego na zachodzie jest postęp technologiczny, a my tylko gonimy i kupujemy technologię.
@Yelonek: Problemem Polaków są same polskie rządy. Widać to było w różnicy zaawansowania technologiczne zaboru pruskiego, rosyjskiego i austriackiego. Germańskie zabory to bieżąca woda, bite drogi, zorganizowana zabudowa - rosyjski zabór to sranie do dziury na podwórku, drogi gruntowe i rozsiane po polach domki.
Zostawiając nas samopas wyszło że pasuje nam chaotyczna zabudowa (warunki zabudowy do dziś
Germańskie zabory to bieżąca woda, bite drogi, zorganizowana zabudowa
@PfefferWerfer: A takze niemieckie zamilowanie do przestrzegania zasad nawet tych bezsensownych, duze zaufanie spoleczne i niemieckie zamilowanie do demokracji...
@JayCube: Tak. I nawet nie ma tu o czym dyskutować - Niemcy czy Japonia to wyższe kultury niż Polska czy Rosja ¯\(ツ)/¯ Nie wiem czemu jako Słowianie poszliśmy w taką stronę, ale tu nawet nie ma o czym dyskutować za bardzo.
I już zaczyna się straszenie że u nas w razie wojny będzie przymusowa deportacja do okopów, powiedziałem - W razie wojny zostaną deportowane, ale rakiety z krajów NATO w kierunku rosyjskich garnizonów. Przypominam obrazek z rana. #ukraina #rosja #wojna
@krzysztof48: kiedy zabraknie jej energii.
@krzysztof48: równie dobrze mógłby nie odpinać zestawu bo i tak zajmuje miejsca parkingowe i drogę do nich.
@krzysztof48: polska język trudna język.
@aarahon: Pewnie nie zmieściłby się z naczepą między słupkami, części parkingu dla osobówek mają znacznie ostrzejsze promienie skrętu, zestaw z naczepą się tam nie zmieści, sam ciągnik już jak najbardziej.
@krzysztof48 Ale odpinanie konia żeby "zatankować" to ja #!$%@?ę xD Muszą zrobić te ładowarki na części ciężarowej w gruncie żeby dało się ładować bez odpinania.
@Yelonek: Problemem Polaków są same polskie rządy. Widać to było w różnicy zaawansowania technologiczne zaboru pruskiego, rosyjskiego i austriackiego. Germańskie zabory to bieżąca woda, bite drogi, zorganizowana zabudowa - rosyjski zabór to sranie do dziury na podwórku, drogi gruntowe i rozsiane po polach domki.
Zostawiając nas samopas wyszło że pasuje nam chaotyczna zabudowa (warunki zabudowy do dziś
@PfefferWerfer: A takze niemieckie zamilowanie do przestrzegania zasad nawet tych bezsensownych, duze zaufanie spoleczne i niemieckie zamilowanie do demokracji...