Taki samochód powinien mieć kaganiec możliwy do odblokowania tylko na torach, poza publicznymi drogami. Przecież to jest dwutonowy pocisk z bardzo #!$%@? rozwiązaniami odwracającymi uwagę. Ewentualnie powinna być dodatkowa kartegoria prawa jazdy na takie samochody, gdzie delikwent musiałby przejść dodatkowy kurs doszkalający technikę jazdy, zakończony egzaminem. Albo najlepiej jakby trzeba było mieć pozwolenie na taki pocisk, jak na broń, po przejściu psychotestów oczywiście. Przecież teraz jakiś patoseba tiktoker może sobie to kupić i normalnie tym #!$%@?ć po polskich autostradach. W pale się nie mieści.
@mlodir Ja mam podobny ale 2,5 tonowy. Fabrycznie maja kaganiec na 260km/h i trzeba sporo dopłacić żeby mieć 320km/h. To drugie rozwiązania z szkoleniem/egzaminem/psychotestami może być
Taki samochód powinien mieć kaganiec możliwy do odblokowania tylko na torach, poza publicznymi drogami. Przecież to jest dwutonowy pocisk z bardzo #!$%@? rozwiązaniami odwracającymi uwagę.
@mlodir: tak naprawdę tesle (no poza Plaidem) to wcale nie są takie pociski 150-250. Miałem okazję śmigać z modelem 3, Y, Z w wyższych wersjach. Ok, start atomowy szczególnie 0-60. Nawet RS6 po modach nie zrobiło na mnie takiego wrażenia ze startu. Ale na autostradzie, powyżej
Powyżej 200 mnie masa ludzi wyprzedza. Spalanie nie jest takie tragiczne w nowych autach. Szczególnie trzylitrowe diesle z 8 biegówkami, palą dużo mniej przy takiej prędkości niż u mnie benzyna po mieście
@Atreyu: ja regularnie jeździłem 380 km po autobanie. Z reguły zajmowało to 2 godziny. I często byłem wyprzedany. Tylko u mnie taka jazda to było 12-13 l ON na 100 km.
@mlodir: coś w tym jest, na szczescie pato seba jest mocno limitowany poziom baterii. Starczy mu na 2-4 dobre odejścia a później tryb eko.
@Ruski_Kluski: jakies zrodlo czy typowo uniwersytet tworzenia danych z dupy? Bo ja moge wkleic Plaida, ktory zrobi mniej wiecej 2 okrazenia na Nordschleife cisniety przez profesjonalnego kierowce do granic przyczepności.
@jasonfly no przecież na załaczonym filmie koleś mówi o przegrzewajacej się baterii już po dwóch przyspieszeniach. Na nordszajse się raczej nie jeździ 300km/h jak nie masz bolidu f1
@jasonfly: spoko, ja znalazłem. https://www.youtube.com/watch?v=m4uJFpoR6Q0&t=207s ze 2 razy, może 3 doszedł gdzieś w okolice 250km/h i raz do 300, przy czym miał ewidentnie osraną zbroję (nie dziwię się). Trzeba natomiast zauważyć, że w trakcie okrążenia zużył 50% baterii, a po drugie, miał zainstalowany track package za 15-20k$, więc to nie taka zwykła tesla.
@mlodir: tesle mają ogień ale co z tego skoro zaraz potem jest pit stop na ładowanie, jak jeżdżę to tesle to raczej bywalce prawego pasa chowające się za tirami
Mirki chowam tatę. Nie wiem dlaczego to piszę tutaj, biorąc pod uwagę liczbę debilów na portalu... Ale pomyślałem że może ktoś to przechodził i zrozumie.... Jest mi w CH smutno i przykro #zalesie #religia #smierc
Taki samochód powinien mieć kaganiec możliwy do odblokowania tylko na torach, poza publicznymi drogami. Przecież to jest dwutonowy pocisk z bardzo #!$%@? rozwiązaniami odwracającymi uwagę.
Ewentualnie powinna być dodatkowa kartegoria prawa jazdy na takie samochody, gdzie delikwent musiałby przejść dodatkowy kurs doszkalający technikę jazdy, zakończony egzaminem. Albo najlepiej jakby trzeba było mieć pozwolenie na taki pocisk, jak na broń, po przejściu psychotestów oczywiście. Przecież teraz jakiś patoseba tiktoker może sobie to kupić i normalnie tym #!$%@?ć po polskich autostradach. W pale się nie mieści.
@mlodir: tak naprawdę tesle (no poza Plaidem) to wcale nie są takie pociski 150-250. Miałem okazję śmigać z modelem 3, Y, Z w wyższych wersjach. Ok, start atomowy szczególnie 0-60. Nawet RS6 po modach nie zrobiło na mnie takiego wrażenia ze startu. Ale na autostradzie, powyżej
Powyżej 200 mnie masa ludzi wyprzedza. Spalanie nie jest takie tragiczne w nowych autach. Szczególnie trzylitrowe diesle z 8 biegówkami, palą dużo mniej przy takiej prędkości niż u mnie benzyna po mieście
@Ruski_Kluski: jakies zrodlo czy typowo uniwersytet tworzenia danych z dupy? Bo ja moge wkleic Plaida, ktory zrobi mniej wiecej 2 okrazenia na Nordschleife cisniety przez profesjonalnego kierowce do granic przyczepności.
ze 2 razy, może 3 doszedł gdzieś w okolice 250km/h i raz do 300, przy czym miał ewidentnie osraną zbroję (nie dziwię się). Trzeba natomiast zauważyć, że w trakcie okrążenia zużył 50% baterii, a po drugie, miał zainstalowany track package za 15-20k$, więc to nie taka zwykła tesla.