Aktywne Wpisy
duzy_krotki +715
Włączyłem wczoraj "Wielką wodę". Cóż za g---o straszne. Mądrzejsza od profesorów hydrologii Juleczka uzależniona od h-----y (w drugiej scenie już się rucha z jakimś Holendrem xD, aż dziwne, że nie m----n) ratuje Wrocław przed powodzią. Ludzie mieszkający pod Wrocławiem pokazani jak chłopi z 19 wieku. Oczywiście większość mężczyzn przedstawiona jako przygłupy z 80 iq.
#powodz
#powodz
koronawirus +452
Powiedzcie mi, co się stało, że Wykop stał się aż tak bardzo odklejoną i toksyczną społecznościa, która nienawidzi dosłownie każdego? Kiedyś był żarty, że wstyd przeglądać w miejscu publicznym wykop, bo b--ń boże ktoś zauważy. Teraz to nie są żarty, bo tak jest naprawdę. Zaglądam na ten portal od ponad 13 lat i teraz naprawdę zrobił się z tego ściek. Zalało moje miasto, w p---u szkód, ludzie się jednoczyli i ustawiali wory,
Mam problem odnośnie gwarancji zakupu roweru.
W lutym 2023 roku zakupiłem rower elektryczny (Unibike Energy GTS). Dopiero, kiedy pogoda zaczęła robić się znośna na warunki do jazdy na rowerze (wtedy około 15 marca) zacząłem na nim jeździć. Około 1 kwietnia zacząłem słyszeć stuki przy zmianie biegów w rowerze (rower posiada automatyczną zmianę biegów więc nie jestem w stanie w pełni kontrolować tej skrzyni). Producent oraz sprzedawca stwierdzili że tak ma być i wszystko jest w porządku. W dniu 7 kwietnia 2023 roku rower uzyskał przegląd gwarancyjny. Zgłosiłem przy przeglądzie, że słyszę stuki podczas zmiany biegów. Serwis podbił przegląd, twierdząc że wszystko jest w porządku. Podsumowując:
1) nowy rower od samego początku podczas zmiany biegów wydawał niepokojące stuki
2) producent mnie zapewniał że wszystko jest w porządku (na co mam dowody w formie mailowej)
3) sprzedawca również mnie zapewniał że wszystko jest w porządku (tu nie mam dowodu, rozmowy odbywały się tylko telefonicznie)
4) w serwisie który był przeprowadzany przegląd gwarancyjny również mnie zapewnili że wszystko jest ok (tu też nie mam dowodów że to zgłaszałem, opis usterki zgłosiłem telefonicznie oraz napisałem im na kartce).
Łącznie 3 źródła kazały mi zignorować problem. Na początku lutego 2024 roku podczas jazdy coraz gwałtowniej zaczęły się zmieniać biegi. Poszedłem do serwisu po diagnozę. Serwis stwierdził nieprawidłowo naciągnięty pasek napędu (mimo że nigdy nic z tym nie robiłem). Odesłałem rower do sprzedawcy a on następnie do producenta roweru Unibike. Producent wydał decyzję odmowną odnośnie naprawy gwarancyjnej (skan poniżej). W niedzielę 17 marca 2024 roku napisałem im maila odnośnie mojego stanowiska (treść maila będzie w komentarzu) ale do tej pory nie dostałem odpowiedzi.
Zalecam przeczytanie decyzji oraz maila ponieważ to mocno rozjaśnia zarys sytuacji. Czy taka praktyka ze strony Unibike jest zgodna z prawem? Czy producent może po prostu sobie zignorować wiadomość którą do nich wysłałem?
#rower #rowerelektryczny #prawo #gwarancja #unibike #pytanie #kiciochpyta