Ten zakret gdzie wylecial Russel jest do przebudowy na juz. To jest dokladnie ta sama sytuacja co na Spa, ze w oruż i radilion jak ktos walil w bariere to byly niebezpieczne sytuacje bo bolid odbijal sie od bandy i wracal na tor. Tutaj w Australii jest dokladnie to samo. W ten week byly tez w tym zakrecie wypadki w seriach towarzyszacych i wygladaly tak samo czyli walniecie w bariere i powrot na tor. Albon rok temu tak samo mial, ze wrocil na tor po walnieciu w bariery. To jest szybki, slepy zaket bardzo niebepieczny. Trzeba go tam poszerzyc zeby po uderzeniu bolidy nie wracaly na tor. #f1
@JulianGangol: albo wrócić do starej koncepcji zakrętu czwórkowego. Robią szybkie lotniska chyba tylko po to by znowu doprowadzić do tragedii podobnej do 1994 roku, po której zaczęli wymyślać sztuczne kagańce jak opony rowkowane, dodatkowe szykany, w tym Eau Rouge.
#f1