Wpis z mikrobloga

Samochód mini 2009 r. Diesel Przebieg 220000.
Nie znam się na autach. Właściwie można mi wcisnąć wszystko. Mechanik 3 razy zmieniał zdanie, najpierw napisał łączny koszt 1640 zł (na moją prośbę) , później dzwonił że plus 800 za tłoki, a wieczorem, że auto jest do odebrania i 3 tys. (Po obniżce) . Wykłóciłam się i zapłaciłam ostatecznie tyle ile mnie informowali 2450zl. Czy ktoś kto się zna na tym mógłby spojrzeć czy nie dałam się oszukać 😩. Jestem zielona w kwestii samochodów. Mam wrażenie, że jak idzie kobieta to tym bardziej próbują naciągnąć.
#wroclaw #mini #motoryzacja #mechanika #mechanikasamochodowa #machanik #diesel #auto #samochody #automoto
anamorfoza - Samochód mini 2009 r. Diesel  Przebieg 220000. 
Nie znam się na autach. ...

źródło: temp_file.png4461843384081900439

Pobierz
  • 192
  • Odpowiedz
@anamorfoza: ogólnie nawet jak jesteś facetem, to raczej najbardziej zalecane jest chodzić do mechaników z polecenia, a już w ogóle najlepiej żeby mechanik wiedział "od kogo ty jesteś". Zrób może małe rozeznanie wśród znajomych, może ktoś coś poleci
  • Odpowiedz
  • 64
@Emeryt_Konto
A wiecie po czym wrócił do kwoty 2450 zamiast 3 tys. ...jak powiedziałam, żeby napisał co zrobili i ile to kosztuje to skonsultuje się z innym mechanikiem, czy tyle to powinno kosztować.
Od razu było, że to pracownik 3 dzień pracuje i nie wiedział, nie doliczyli robocizny.
  • Odpowiedz
kto regeneruje klocki tylnie xd to sie nowe kupuje


@Emeryt_Konto: tam masz napisane zaciski a nie klocki

@anamorfoza
zestawy naprawcze do zacisków są po max 100zł, 2 sztuki to 200zł + wymiana, nie wiem jaka stawka godzinowa ale to chwila jest
pokrywa zaworów - uszkodzona była że wymieniali?
podświetlanie tablic z wymianą? jakich tablic? tablicy tylnej? trochę sporo
  • Odpowiedz