Wpis z mikrobloga

Czyżby organizm się domagał cukru?


@Saddam_Husajn: poniekąd tak, bo to już 11 tydzień redukcji. Pączka idzie wyczuć na kilometr a jeszcze 3kg do zbicia. Już nie wspomnę o tym, że w ubiegłą sobotę zrobiłem dość sporego cheata który mnie fajnie nabił, ale mój metabolizm mówi "dawaj #!$%@? jeszcze" ( ͡° ͜ʖ ͡°) Forma na ogromny plus, ale co z tego jak ja lubię #!$%@?ć. Coś za
  • Odpowiedz
@Wezwoguleicstont: Ale taka prawda. 10 msc redukcji robiłem, skończona w lutym. Po kilku pierwszych miesiącach miałem często "te dni" - deprecha, rozdrażnienie, frustracja. Więc co zrobiłem:

To co miałem do tej pory czyli:
- Alkoholu w ogóle albo jakieś śmieszne ilości raz na kilka msc(od nowego roku całkowicie rzuciłem)
- IF 16/8
- low carb
  • Odpowiedz
@Piks0n: mordeczko, ale ja nie jestem randomowym chłoptasiem z siłki. Trenuję od 11-12 lat, prowadzę ludzi i mam o tym pojęcie, ale szanuję za mega rozbudowany wpis. Ja jestem na końcowym etapie redukcji. Po redu planuje wskoczyć na zerówkę, bawić się tym przez okres wakacyjny a po wakacjach jest plan #!$%@?ć konkretniej na mocniejszym cyklu ( ͡° ͜ʖ ͡°) Póki co jak mam być szczery, to
  • Odpowiedz
@Wezwoguleicstont:

w sumie dla mnie najważniejszy. Dla mnie coś takiego jak zawody, zbudowanie każdej ilości nowego mięsiwa ma mało istotne znaczenie. Liczy się to, że dzisiaj będę lepszą formą siebie niż wczoraj. Tego się trzymam od lat.


No ja trenuje trochę krócej od Ciebie xD, bo trochę ponad rok, ale nastawienie mam takie samo. Żałuję, że nie zainteresowałem się tym wcześniej, bo ze wszystkich aktywności, jakie w życiu robiłem, siłownia
  • Odpowiedz
@Wezwoguleicstont: Ja nie mówię, że jesteś, ale po moim doświadczeniu mówię, że kortyzol można po prostu zniwelować i na redukcji czuć się świetnie.

po rozstaniu się z moją ex