Wpis z mikrobloga

która jest tragiczna według tego co czytałem


@konradpra: w modelach wyprodukowanych w USA, czyli wszystkie S/X, tak

u nas modele 3/Y są z Chin i Niemiec i tam nie znajdziesz pół krzywego panelu :)
  • Odpowiedz
@konradpra: Boeing stał się porażką. Żyją tylko dzięki wsparciu rządu USA. Po MAXach nie powinni się podnieść. Jak robili rozeznanie wśród pracowników, po tych wypadkach, to wyszła historia o tym, jak w jednym z samolotow w usterzeniu poziomym została zabudowana drabina, bo o niej zapomnieli. Śmiech na sali. Potem takie śmiecie z zarządu będą jechać na rozprawy swoimi Rolls-Royceami żeby zwalać winę na rzekomo "niekompetentnych" pilotów...
  • Odpowiedz
@konradpra: a co podejrzewasz, że firma wynajęła assasyna żeby zabił chorego psychicznie człowieka? XD wiesz co to brzytwa ockhama? W awionice jest najwyższe możliwe safty, ale ciężko to zrozumieć ludziom o niskim iq
  • Odpowiedz
  • 4
@leeaxe: Rozbawiłeś mnie, zwłaszcza w Boeingu. ( ͡º ͜ʖ͡º)
Może poczytasz sobie o ostatnich problemach i kursie giełdowym. Google your friend XD
A co inteligencji to masz owszem niską, bo próbujesz nędznych personalnych wycieczek z braku merytorycznych argumentów.

PS: https://mashable.com/article/boeing-planes-safety-controversy-explained

In short: a few things, none of them good. The New York Times reported that the FAA examined Boeing and found it failed 33 of 89
  • Odpowiedz
@konradpra: masz rację z tym low IQ to poniosło mnie, przepraszam. Ale jak wyglądają takie audyty i co w nich było fail? Bo widzisz to może sie wydawać proste że audyty są na fail a może być tak, że nie jest to intencjonalne działanie B może być tak, że z powodu zerwanych lancoluchow dostaw nie mają sprzętu
  • Odpowiedz
  • 3
@leeaxe: pracowalem w branży lotniczej sporo lat. Miałem kontakt z top głównych firm. Główny problem Boeinga czy Spirit Aero to że są za duzi by upaść, a FAA bedąc niedofinansowane pozwoliło na samodzielną certyfikację Boeingowi.
I mając siedzibę jak niektórzy piszą kilka kilometrów od boeinga FAA nic nie robili by sprawdzać co się dzieje. To jest trochę układ zamknięty, często kontrolowani i kontrolujacy sie znają i zmieniaja pracę.
Czytalem dawno artykul
  • Odpowiedz
tesle są znane ze spasowania i jakości montażu godnego Łady jest jeszcze śmieszniejsze.


@Waffenek: Były. Te produkowane w US miały jakość US :) To co teraz robią Niemcy i Chińczycy nie odstaje od standardów światowych marek.
  • Odpowiedz