Czy ktoś może miał doświadczenie z adaptacją jakiegoś offline modelu #ai do pomocy przy projektach z duzym codebase'em? Chodzi mi konkretnie o gry oparte na silniku #unrealengine #gamedev. Docelowo chcialbym sobie ogarnac i sprofilowac takiego asystenta kodu, ktory bedzie mial baze wiedzy c++ po calym codebasie samego silnika i dodatkowo gry. Ktos ma jakies doswiadczenia, rady, przemyslenia na ten temat? PC jest w stanie cos takiego uciagnac?
@Homofobiczny_Czarodziej: llama.cpp - sprofilować możesz, ale nie jest to plug&play. A jakie osiągi będą to zależy od twojego sprzętu, ale nie liczyłbym na wodotryski.
Teoretycznie każdy bąbel dyskwalifikuje oponę, ale nie mogę nie zapytać wykopowych ekspertów. Opony nie mają nawet miesiąca, ale #!$%@?łem się w dziurę tydzień temu. (╥﹏╥) Jeździć obserwować czy na śmietnik? #opony #pytanie #motoryzacja
#programowanie #pracait #cpp