Wpis z mikrobloga

Nie znam się na perfumach, lecz wiedziałem że istnieje taki tag jak #perfumy, postanowiłęm to wykorzystać z okazji że moje mi się właśnie skończyły. Wszedłem na tag o 17 i postanowiłem że dowiem się o jednym konkretnym i zamówię w ciągu 10 minut.

Jest 22:30 ja dalej siędze i przeglądam wpisy użytkowników jak to każdy perfum nie jest zje*any. Kiedy podejmuje już decyzję i wybieram perfum, postanawiam znaleźć o nim opinie na tagu. Dowiaduję się że ten konkretny pachnie jak "spocona cyganka", "odświeżacz do dworcowej toalety ZIMĄ!", czy takie ciekawostki że muchy od tego padają dookoła. Szukam jakiejś fajnej perfumy do 200-250 złotych, psikam się często więc nie chce wydawać majątku a chciałbym mieć coś trwałego, miałem teraz lacoste za 170 złotych i się nasłuchałem komplementów, celowałbym w podobną półkę cenową a chciałbym spróbować czegoś nowego, czy moge dostać konkretne 3 nazwy które moge zobaczyć.

Proszę o litość bo siędze tu już piątą godzinę i dalej nic nie zamówiłem
  • 14
@gregoryantoni: z tańszych opcji całorocznych Club De Nuit Intense, Club De Nuit Urban Man Elixir, Afnan Turathi Blue, Afnan Supremacy Not Only Intense, Versace Dylan Blue. Z bardziej zimowych to cała seria Armaf Odyssey, Afnan Turathi Blue. Możesz też kupić ode mnie nowego bez pudełka Versace Erosa EDP za 220zł(lub z perfumetką 10ml co można do kieszeni zmieścić 250zł) lub nowego w pudełku Emporio Armani Stronger With You EDT za 240zł.
@Funshyy: po to cisnę po arabach, żeby zaraz proponować jakieś oudy? xD
Ze świeżaków jeśli ktoś lubi dość klasycznie, ale świeżo - np. Givenchy Insense Ultramarine, jeśli ktoś jest tak odważny, że etykietka "damski" go nie powstrzyma - Cerruti Image (właśnie zwróciłem męską wersję, jest dużo gorsza), albo Moschino Cheap & Chic I Love Love. Wieczorowe i lekko ekstrawaganckie jak dla początkującego - Etat Libre d' Orange Divin Enfant (jeszcze dwa