Wpis z mikrobloga

52 fps


@Edenes: I co przy 52 fps nie da się grać? Poebao niektórych graczy. Fabuła zajebista, grafika przepiękna, wspaniałe lokacje, duża grywalność, wspaniała przygoda a ci liczą #!$%@? klatki na sekundę.
  • Odpowiedz
@kidi1: no jak ktos ma monitor 144hz albo lepszy, co nie jest juz jakims luksusem, to 52 fps nawet w single player gierce to jest feelingowa bieda i to po prostu #!$%@? czuc podczas gameplayu xD przecież #!$%@? toc to nawet czuc na monitorze 60 hz, a ja co dopiero 144hz+ XD
  • Odpowiedz
@Edenes: Ja na rtx 2060 na średnio-wysokich dlss quality w tym lesie początkowym miałem okolice 50-45 czasem chrupneło w okolice 30, ale w innych lokacjach 60 nawet pod 90 podchodziło. Jak narazie git ten początkowy las coś ostro tylko daje w kość, ale narazie reszta lokacji git. Nie polecam niskich, bo różnica do średnich to niebo a ziemia, a pomiędzy średnimi a ultra lub wysokimi już nie taka duża.
  • Odpowiedz
@kidi1: brak plynnosci, ale widze, ze chyba jestes z tych niegrowych, albo cale zycie grasz na gowno fpsach i nie wiesz jak to jest potem zejsc do niskich fpsow - a 52 to malo gdy zwykle gra sie 144+ i po prostu powie ci to chyba kazdy, kto tak gra xd

nie wiem, jak nie masz dobrego pc zeby triple A gierke odpalic i porownac, to sciagnij se jakiegos csa, tam
  • Odpowiedz
@drahtzieher: Chłopcze gram od 35 lat zaczynałem od Commodore 64, mam kolekcję komputerów, ponad 1000 gier na PC z różnych dekad i gram do tej pory. Nigdy nie zboczyłem na drogę ilości fps i potrafię cieszyć się grą bez patrzenia na ilość klatek.
  • Odpowiedz
@kidi1: no widzisz, ja niestety wpadłem w manię FPS przez co musze zawsze kupowac drozszy sprzet zeby teraz ten "Standard" utrzymać, a do tego podczas grania licznik odpalony non stop, przy 144hz monitorze juz czuje lekki dyskomfort jak np gierka chodzi w 70-80 fps bo czuje wtedy roznice w plynnosci, sterowaniu.

144fps i ogolem high fps gaming to jest gamechanger jesli chodzi odczucia z rozgrywki, ale ma taki ogromny minus, ze
  • Odpowiedz
@kidi1: Ból dupy że jest minimalnie mniej płynny obraz niż mógłby być zamiast cieszyć się że gra się w ogóle odpala i jest grywalna. Ale dla #!$%@?ętych dopóki nie trzyma stabilnych 320FPS w 4K to jest "niegrywalna" bo dali sobie wmówić że numerki są jak długość fiuta, im większe tym lepsze. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@drahtzieher: Na 60hz monitorze to będzie lipa niezależnie do klatek (dużo czy mało), jeśli monitor nie obsługuje synchronizacji freesync/g-sync/adaptive sync. Będzie zwyczajne rwanie klatek/obrazu.
  • Odpowiedz
@Edenes: @kidi1 @drahtzieher to dokladnie tak samo jak te motion fluidy w telewizorach. Czlowiek to gowno wylaczy i rzeczywiscie przez chwile obraz jest poszatkowany. Ale jak tylko mozg sie przyzwyczai to juz tego nie widac, a fakt, ze umysl dotwarza te brakujace klatki de facto pobudza wyobraznie, dlatego wielu ludzi woli "cinematic look" od Klanu ( ͡° ͜ʖ ͡°).
W grach dochodzi jeszcze latency/opoznienie wiec w dynamicznych
  • Odpowiedz
@hpiotrekh: licznik jest po to, zeby wiedziec ile masz fps w momencie, jak wlasnie czujesz #!$%@?. Z czystej ciekawosci. Czujesz brak plynnosci, to chcesz widziec ile wtedy masz FPS, jaki frametime, ile opoznienia w ms na cpu i gpu, moze akurat cos sie dzieje i wykres prawde Ci powie ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz