Witajcie Mireczki. Znajdzie się może jakiś szpec od Excela który mógłby mi podpowiedzieć co nieco? Mam tabelę - w jednej kolumnie mam ilość wytworzonych produktów, w drugiej nazwisko pracownika który je zrobił. O co mi chodzi... Chciałbym żeby w małej tabelce obok Excel podliczał mi sumę produktów wytworzonych przez danego pracownika. Jak to zrobić? Jakie formuły użyć?
Dzięki Panowie. Tabela przestawna chyba będzie najodpowiedniejsza do moich potrzeb. Teraz tylko muszę odrobinę przeprojektować główną tabelę. Dzięki wielkie!
Mam tabelę - w jednej kolumnie mam ilość wytworzonych produktów, w drugiej nazwisko pracownika który je zrobił. O co mi chodzi... Chciałbym żeby w małej tabelce obok Excel podliczał mi sumę produktów wytworzonych przez danego pracownika. Jak to zrobić? Jakie formuły użyć?
źródło: IMG_20240226_160016
Pobierz