Wpis z mikrobloga

Ponad dwa tygodnie temu do krainy wiecznych łowów odszedł nieco ponad półroczny #radeon 6880 xt od XFX w wersjii Speedster Merc 319. Zawył wiatrakami i tyle go widzieli. Od tego czasu jadę sobie na stareńkim rtx1060 i jakoś to idzie nawet w 1440. Musiałem ograniczyć wymagania co do tytułów na mniej wymagające i ograłem Atomic Hear bez problemu, no może ze 2-3 razy nieco przycięło, a teraz z nostalgii do czasów młodzieńczych robię Oddworld: Soulstorma. Karta poszła do #mediaexpert na rękojmi i wymianą na nową. Dziś mija 17 dzień, a oni nie ustosunkowali się do zgłoszenia. Co ciekawe w ich systemie wisi, że czekają na paczkę ode mnie xD
Z tym też jest ciekawie: zaznaczyłem, że wyślę paczkomatem, a dostałem info o kurierze. OK. Kurier zabrał i po jego wyjściu dostaję info o możliwości wygenerowania kodu wysyłki InPost xD. Napisałem maila WTF? i czy to nie wpłynie na nic. Zapewniono mnie, że nie wpłynie, a pani zaordynowała kurier, bo system jej nie pokazał, że chcę paczkomat. No i teraz ich system twierdzi, że nie otrzymali
paczki.
Termin upłynął, więc z automatu moje roszczenie co do wymiany staje się zasadne. Podejrzewam, że nie znajdą nowej w tej cenie i oddadzą hajsy, bo tak im będzie korzystniej. Napisałem maila i nie otrzymałem odpowiedzi. Zadzwoniłem na infolinię i dowiedziałem się, że karta ponoć jest w serwisie i oni im przypomną, żeby szybko, szybko wysłali. Przypomniałem, że termin minął i serwis to w tym momencie już mnie za bardzo nie interesuje, bo brak reakcji w terminie defacto oznacza, że przyznali się do wady fabrycznej i zachodzi niezgodność z umową. Miła pani powiedziała, że ona pchnie to wyżej i skontaktuje się osoba decyzyjna. Rozumiem, podziękowałem za rozmowę. Jak można się domyślać nikt się nie odezwał. Zadzwoniłem więc po raz kolejny i tym razem już pani wiedziała że dzwoniłem wczoraj i nadała mojej sprawie najwyższy priorytet. I teraz to już szybciutko, szybciutko najpóźniej jutro się odezwą.
Jasne...
Dziwi, że przy tych możliwościach jakie daje IT i nawet AI sklepy dalej nie potrafią stworzyć prostej ścieżki ostrzegającej o końcu terminu, a nawet jak się coś zesra, to szybciutko załatwić sprawę z automatu bez konieczności dobijania się i walczenia o swoje przez konsumenta.
#pcmasterrace #amd #rekojmia
  • 3
  • 1
@ReeceWithouterpoon: już gadałem, bo w międzyczasie stało się to: https://wykop.pl/wpis/75142149/maja-rozmach-w-tym-mediaexpert-xd-w-nawiazaniu-do-
Śmiechłem z ich debilizmu. Pani z biura rzecznika powiedziała, że mam rację i swoje #!$%@? o serwisie, opiniach i naprawie po upływie 14 dni mogą sobie w buty wsadzić. Na razie sam napisałem, że ich decyzja jest kompletnie niewiążąca i czekam na zwrot nowej karty lub hajsu.
@lurker: Mają cie w dupie. Kiedyś w jednym sklepie zamawiałem duży TV Sony 4k z montażem. Panowie przyjechali, wnieśli wielkie pudło. Popatrzyli na ściany i mówią, że to ściany z pustaków ceramicznych, a oni do takich ścian nie mają kołków. Zostawili mi wielkie pudło i pojechali. Oczywiście reklamacja wisi do dzisiaj nie załatwiona. Zero odpowiedzi. Nigdy już u nich nic nie kupiłem.