Aktywne Wpisy
fatoom87 +122
Tez macie tak, że z wiekiem co raz mniej ciągnie was do alkoholu?
Jak pomyślę, że następnego dnia będę się czuł fatalnie to wolę nie pić, żeby ranio wskoczyć na rower czy porobic coś fajnego.
#alkoholizm #alkohol
Jak pomyślę, że następnego dnia będę się czuł fatalnie to wolę nie pić, żeby ranio wskoczyć na rower czy porobic coś fajnego.
#alkoholizm #alkohol
snickers111a +4
Napisz mi mega dziwny opis czegokolwiek, a ja to wygeneruje
Z tym też jest ciekawie: zaznaczyłem, że wyślę paczkomatem, a dostałem info o kurierze. OK. Kurier zabrał i po jego wyjściu dostaję info o możliwości wygenerowania kodu wysyłki InPost xD. Napisałem maila WTF? i czy to nie wpłynie na nic. Zapewniono mnie, że nie wpłynie, a pani zaordynowała kurier, bo system jej nie pokazał, że chcę paczkomat. No i teraz ich system twierdzi, że nie otrzymali
paczki.
Termin upłynął, więc z automatu moje roszczenie co do wymiany staje się zasadne. Podejrzewam, że nie znajdą nowej w tej cenie i oddadzą hajsy, bo tak im będzie korzystniej. Napisałem maila i nie otrzymałem odpowiedzi. Zadzwoniłem na infolinię i dowiedziałem się, że karta ponoć jest w serwisie i oni im przypomną, żeby szybko, szybko wysłali. Przypomniałem, że termin minął i serwis to w tym momencie już mnie za bardzo nie interesuje, bo brak reakcji w terminie defacto oznacza, że przyznali się do wady fabrycznej i zachodzi niezgodność z umową. Miła pani powiedziała, że ona pchnie to wyżej i skontaktuje się osoba decyzyjna. Rozumiem, podziękowałem za rozmowę. Jak można się domyślać nikt się nie odezwał. Zadzwoniłem więc po raz kolejny i tym razem już pani wiedziała że dzwoniłem wczoraj i nadała mojej sprawie najwyższy priorytet. I teraz to już szybciutko, szybciutko najpóźniej jutro się odezwą.
Jasne...
Dziwi, że przy tych możliwościach jakie daje IT i nawet AI sklepy dalej nie potrafią stworzyć prostej ścieżki ostrzegającej o końcu terminu, a nawet jak się coś zesra, to szybciutko załatwić sprawę z automatu bez konieczności dobijania się i walczenia o swoje przez konsumenta.
#pcmasterrace #amd #rekojmia
Idź z tym od razu do rzecznika praw konsumenta.
Śmiechłem z ich debilizmu. Pani z biura rzecznika powiedziała, że mam rację i swoje #!$%@? o serwisie, opiniach i naprawie po upływie 14 dni mogą sobie w buty wsadzić. Na razie sam napisałem, że ich decyzja jest kompletnie niewiążąca i czekam na zwrot nowej karty lub hajsu.