Wpis z mikrobloga

  • 0
@Rustyyyy @EkspertPKO
Nie mamy zgłoszonych utrudnień w aktywacji IKO. Komunikat błędu może się pojawić, gdy:- korzystasz z telefonu z dual SIM i masz włożone dwie karty SIM lub karta SIM jest w niewłaściwym slocie - rozwiązaniem jest włożenie tylko jednej karty SIM do pierwszego slotu,- aplikacja mobilna IKO jest instalowana na zagranicznym numerze telefonu - IKO działa tylko na numerach polskich. Jeśli powyższe wskazówki nie rozwiązują Twojej sprawy, prosimy o
  • Odpowiedz
  • 0
@Rustyyyy Zależy nam na wyjaśnieniu tej sprawy. Prosimy o przesłanie tego screena z opisem na adres: informacje@pkobp.pl
Prosimy podać datę wystąpienia błędu, numer telefonu, jego model i system operacyjny (nazwa i wersja), oraz wersje aplikacji IKO (czy jest aktualna?). Postaramy się pomóc.
  • Odpowiedz