Wpis z mikrobloga

#motoryzacja #pokazauto #peugeot

mimo spamu francuskie.pl jako nowa służbówka wjeżdża 308 SW GT z dizlem o szalonej pojemności 1.5 i zawrotnej mocy 131KM.

W sumie to na papierze ten silnik wygląda znacznie gorzej niż w rzeczywistości (chociaż np. w 508 czy DS7 to on już jest splunięciem klientowi w twarz), a do tego całe auto swoim zestrojeniem jednak zachęca do płynnej jazdy, więc napęd nie jest taki zły. Na autobanie i tak da radę utrzymać 180-200km/h jak trzeba.
Natomiast kokpit i wnętrze jak nic innego w klasie.

Zobaczymy jak to się będzie sprawować, po Focusie MK4 2.0 EcoBlue z A8 gorzej być chyba nie może ( ͡° ͜ʖ ͡°)
bidzej - #motoryzacja #pokazauto #peugeot

mimo spamu francuskie.pl jako nowa służbów...

źródło: 1000015660

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@malin90: jak dla mnie super, szczególnie z zegarami z efektem 3D. Problem tylko w tym, że nie każdy sobie znajdzie taką pozycję za kierownicą, żeby siedział wygodnie, widział całość zegarów i nie miał kierownicy na kolanach - sporo zależy od wzrostu i proporcji ciała, więc w razie czego konieczna jazda próbna - i to nie taka 15 minut wkoło salonu.
  • Odpowiedz
  • 0
@kosmita: no właśnie zasłania tylko niektórym.
Czy to generalnie głupi pomysł? Tak.
Czy wszystkim i zawsze przeszkadza? Nie.
A wygoda korzystania dla tych, którym nie przeszkadza jest świetna.
  • Odpowiedz
@bidzej Na temat korzystania z perspektywy kierowcy się nie wypowiem ale z punktu widzenia pasażera wiezionego z tyłu, te nowe 308 (i mówię tu o kombi) jest dużo mniej wygodne i ciaśniejsze niż nowa Dacia Duster. Generalnie te nowe Pugi są śliczne ale ciasnawe.
  • Odpowiedz
  • 0
@ZlodziejBilonownic: no nie jest to poziom Octavii. Chociaż brakuje niewiele, a przy moim wzroście i w Octavii za mną nie ma miejsca.

ergonomia to nie jest nauka robienia dobrze niektórym...


@kosmita: zgoda. Natomiast wolę jeździć czymś takim, niż znowu jakimś VAGiem (a wybór w zasadzie do tego się ograniczał).
  • Odpowiedz
@bidzej: ja się powoli ewakuuję z francuzów... silniki PSA to dla mnie pomyłka, znam je od 40 lat, niereformowalne. Niemieckie samochody kłócą się z moim światopoglądem, choć miałem kilka. Lubię japończyki.
  • Odpowiedz
Zobaczymy jak to się będzie sprawować, po Focusie MK4 2.0 EcoBlue z A8 gorzej być chyba nie może


@bidzej: co tam w foce ci nie pasowało za wyjątkiem ospałej skrzyni biegów?
  • Odpowiedz
  • 0
@kosmita: ten 1.5 po ostatnich zmianach to jedyne co tam w ogóle brałem pod uwagę. A na dodatek to, co Stellantis wyrabia z gamą silnikową to w ogóle zbrodnia.

Sam też bym szedł w kierunku Japonii jakby był taki wybór.

co tam w foce ci nie pasowało


@kobrys13: rzecz tam była taka, że to było auto z początku produkcji problemy były wszędzie. Skrzynię ogarnęli miesiąc temu świeżym softem
  • Odpowiedz
  • 1
@bidzej mam 407 SW z 2008 roku (2.0 HDI) i chętnie bym go zmienił na coś innego (kusi mnie nowa Dacia Jogger w Hybrydzie) ale ten dziad nie chce się psuć, obecnie jeździ małe odcinki 100% miasto (najgorzej dla Diesla) przy spalaniu 7/100. W trasie załadowany po dach, 2+1, 3 rowery na haku, duży box dachowy to i 5/100 potrafi przy ekonomicznej jeździe spalić. Dla mnie sztos, części tanie, fajna blacha,
  • Odpowiedz
"kreatiw technolożi"...


@kosmita: Ty sobie zdajesz sprawe, ze ten motyw wymyślił Polak?

I jest genialny, dla każdego poniżej 190-195 cm wzrostu, no ale jak się ktoś taki pakuje do kompakta i oczekuje geometrii jak w autobusie to jego problem...
  • Odpowiedz
@kosmita: Gdybyś jeździł to byś wiedział o takim 'smaczku'

Więc może to kwestia psychiki, bo znam osobiście wyższych, którym to kompletnie nie przeszkadzało... a może po prostu leżysz na fotelu i chcesz być w aucie zabunkrowany, a nie że w nim siedzisz.
  • Odpowiedz
@kosmita: ... które podobnie wpierdzielają kokpit wszędzie gdzie się da, tylko nie tradycyjnie. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dobra, szkoda już strzępić klawiaturę.
  • Odpowiedz