Wpis z mikrobloga

Czy ktoś ma doświadczenie ze zgłaszaniem produktów tytułem rękojmi w Media Expert? Padł mi klawisz w scrollu myszki zakupionej parę miesięcy temu. Zgłosiłem reklamację produktu, który okazał się wadliwy (notabene - świetny zabieg z tym opisywaniem różnicy między reklamacją u gwaranta, a zgłoszeniem rękojmi ;) i dostałem maila z informacją o tym, że do mojego zgłoszenia został przypisany opiekun zgłoszenia. W mailu stoi fragment

cytowany tekst Zdarza się, że do podjęcia decyzji niezbędna jest wizyta technika lub przekazanie produktu do serwisu. Jeśli w Twoim przypadku zajdzie taka potrzeba, dam znać w odrębnym mailu. W ciągu 2 dni roboczych poinformuję Cię o możliwych rozwiązaniach.


Ale tego samego dnia tylko wcześniej dostałem maila z Inposty z kodem do nadania zwrotu do Media Expert, zaraz potem dostałem maila z info, że po paczkę przyjedzie kurier DPD.

Na infolinii dostałem informację, że nikt nic nie wie o kurierze DPD i mam się tym nie przejmować. Co ciekawe - kurier przyjechał, paczki mu nie wydałem zgodnie z info z ich infolinii.

Pytanie - ta procedura tak u nich wygląda ? W konkurencyjnych firmach zawsze miałem kontakt telefoniczny/mailowy PRZED otrzymaniem informacji, że ktoś przyjedzie po uszkodzony sprzęt.

#mediaexpert #sklep #skarga
  • 1
@Wuerzet88 Media Expert to dno, ja raz kupiłem iPhone z wadą fabryczną i po paru dniach od zakupu nie chcieli przyjąć na gwarancję i naciskali na mnie, żebym zapłacił 150% wartości nowego telefonu za naprawę, a w iSpocie wymienili mi telefon na nowy.

Nie spodziewałbym się niczego dobrego ze strony Media Expert Mirek, zrób zdjęcia może tej myszce przed jakimkolwiek oddaniem jej, bo jeszcze Ci wmówią, że to celowo uszkodziłeś