Wpis z mikrobloga

Jestem totalnie rowerowym laikiem, mam jakiegoś crossa za 1.5k kupionego 6 lat temu.
Czy 16km w jedną stronę do roboty na rowerze to dużo? Teren lekkie górki, google maps pokazuje +140m i -50m w trasie.
Pytam, bo zmieniam robotę i taka myśli mi przeszła przez głowę, żeby sobie do biura na rowerze śmigać tak dwa razy w 2 tyg jakoś od maja/czerwca. (jak tam mają jakiś prysznic w ogóle, ale to musze obczaić) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#rower
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@vestige: lataj, to tylko 16km. Ogarnij dobre ogumienie - na tym nie oszczędzaj bo będziesz się tylko w------ł. Protip remontuj rower wczesną wiosną na zimę będzie zajechany i do wymiany, dokulasz się do kolejnej wiosny i remont.
taka rada nie przeginaj, ja przegiąłem i c-----o skończyłem. Na weekend nie bierz dyżurów tylko odpocznij
  • Odpowiedz
@vestige największym problemem będzie kwestia utrzymania higieny/zmiana ciuchów. Potem masz kondycję i czas dojazdu. Jak zacząłem dojeżdżać do roboty z zerowego poziomu kondycyjnego przy średniej ok. 22 km/h dojeżdżałem zapocony, a mam niecałe 7km. Potem miałem dlugo okres, że te 13 km dzień w dzień w połączeniu z fizyczną pracą mnie wykańczało. Potem kondycja wzrosła ogarnąłem żywienie i mogłem sobię pozwolić żeby po robocie trzasnąć np. 90km.
Ogólnie jak masz dobrą
  • Odpowiedz
Jestem totalnie rowerowym laikiem, mam jakiegoś crossa za 1.5k kupionego 6 lat temu.

@vestige: Na dojazdy do pracy styknie, ale jeśli masz najtańszy osprzęt, to często coś będzie się psuć.

Czy 16km w jedną stronę do roboty na rowerze to
  • Odpowiedz
@vestige: przez 4 lata latałem do roboty 30km, zdarzało się 7dni w tygodniu do biura. Miałem w czerwcu wypadek, na światlach się zagapiłem i przeleciałem na czerwonym, z tym odpoczynkiem nie żartowałem.
no w sumie miałem 2 wypadki przez te 4 lata, ukradli mi rower... ehh nie nudziłem się ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz