Wpis z mikrobloga

#olx to zwykly żart, i ich polityka bezpieczeństwa, za który sobie liczą "opłatę serwisową"
#nintendoswitch

sytuacja:
- szukam sobie nintendo switch
- jestem zielony, nie znam widełek od do za używkę,
- znajduję konsole kilka stówek taniej niż nówka ( 900 PLN OLED używana, zamiast 1500 nówka)
- Opis, nietrafiony prezent, leży i się kurzy
- kilka wymian wiadomości, łatwa negocjacją ( pierwsze ostrzeżenie), prośba o ustawienie przesyłki OLX
- Sprzedający prosi o mail ( drugie ostrzeżenie - spodziewam się scamu)
- na mail przychodzi "https://olx.pl-prywatna-sprzedaz1243.pl/d/oferta/Nintendo-Switch-OLED-Model-biay/9U1KRM-M9J0KV" - nawet na telefonie nie szczególnie widać, że domena jest spreparowana
oczywiście olewam - scam ewidentny
- wysyłam zgłoszenie OLX,
- odpowiedź po dwóch dniach
"Sprzedający usunął już ogłoszenie i nie jest ono widoczne. W tym wypadku nie ma potrzeby, abyśmy podejmowali stosowne działania.

Dziękujemy za opinię! Dzięki Twojej pomocy mamy pewność, że każde ogłoszenie na OLX spełnia nasze standardy jakości."

kurtyna.
  • 30
@Adam1394 ja ostatnio się zdziwiłem trochę jak przeczytałem te warunki ich ochrony. Gość by ci musiał wysłać pusty karton, żebyś mógł dostać zwrot kasy. A tak to tak coś nie będzie działać, to ochrona nie działa. W sumie to są to przedmioty używane, no ale inaczej sobie tę ich ochronę wyobrażałem.
@tyfoon OLX to gówno xD kupiłem kiedyś pada do PS4, który okazał się podróbką. Zgłosiłem do OLX dodając dobrze zrobione zdjęcia porównujące mój oryginał i chinola, którego kupiłem.
Co na to OLX? Jak Cię oszukał to se zgłoś policję. My się nie znamy na tym. I cyk sprzedający ogłoszonko dalej aktualne.

TYLKO OPŁATĘ SERWISOWĄ ZAPŁAĆ #!$%@?, BO CIĘ CHRONIMY KLIENCIE #!$%@?

W tej samej sytuacji na Allegro zgłaszasz problem, a podejście Allegro