#olx to zwykly żart, i ich polityka bezpieczeństwa, za który sobie liczą "opłatę serwisową" #nintendoswitch
sytuacja: - szukam sobie nintendo switch - jestem zielony, nie znam widełek od do za używkę, - znajduję konsole kilka stówek taniej niż nówka ( 900 PLN OLED używana, zamiast 1500 nówka) - Opis, nietrafiony prezent, leży i się kurzy - kilka wymian wiadomości, łatwa negocjacją ( pierwsze ostrzeżenie), prośba o ustawienie przesyłki OLX - Sprzedający prosi o mail ( drugie ostrzeżenie - spodziewam się scamu) - na mail przychodzi "https://olx.pl-prywatna-sprzedaz1243.pl/d/oferta/Nintendo-Switch-OLED-Model-biay/9U1KRM-M9J0KV" - nawet na telefonie nie szczególnie widać, że domena jest spreparowana oczywiście olewam - scam ewidentny - wysyłam zgłoszenie OLX, - odpowiedź po dwóch dniach "Sprzedający usunął już ogłoszenie i nie jest ono widoczne. W tym wypadku nie ma potrzeby, abyśmy podejmowali stosowne działania.
Dziękujemy za opinię! Dzięki Twojej pomocy mamy pewność, że każde ogłoszenie na OLX spełnia nasze standardy jakości."
@Adam1394 ja ostatnio się zdziwiłem trochę jak przeczytałem te warunki ich ochrony. Gość by ci musiał wysłać pusty karton, żebyś mógł dostać zwrot kasy. A tak to tak coś nie będzie działać, to ochrona nie działa. W sumie to są to przedmioty używane, no ale inaczej sobie tę ich ochronę wyobrażałem.
@tyfoon OLX to g---o xD kupiłem kiedyś pada do PS4, który okazał się podróbką. Zgłosiłem do OLX dodając dobrze zrobione zdjęcia porównujące mój oryginał i chinola, którego kupiłem. Co na to OLX? Jak Cię oszukał to se zgłoś policję. My się nie znamy na tym. I cyk sprzedający ogłoszonko dalej aktualne.
TYLKO OPŁATĘ SERWISOWĄ ZAPŁAĆ CHUJU, BO CIĘ CHRONIMY KLIENCIE CHUJU
W tej samej sytuacji na Allegro zgłaszasz problem, a podejście
@Gozdziu:Dlaczego żart? pewnie chodzi Ci o ochrone w przypadku wysyłki ale to dwie różne sprawy. Nie wiem czy gdzieś można znaleźć tańsze wysyłki, paczkomat za 5zł a czasem nawet za 1zł.
#nintendoswitch
sytuacja: