Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Na podstawie waszych, prac, waszych znajomych, lub waszych obserwacji: jakie stanowiska na etacie zarabiają więcej niż 10-15k na rękę w Warszawie?
Ja pracuję jako AML Compliance Expert i zarabiam 16 tys. brutto (ok. 11 na rękę) ale praktycznie już osiągnąłem szczyt swoich możliwości i ciężko mi przebić poprzeczkę zarobków, chyba że zostanę Managerem, ale bardzo ciężko jest awansować na takie stanowisko i rzadko kiedy pojawia się okazja. A nawet jaki taki manager nie mam opcji przebić 15k na rękę (około 22k brutto).
Większość moich znajomych, którzy zarabiają powyżej 13-15k na rękę to są programiści. Reszta ma tak naprawdę swoje biznesy. Ciekawi mnie w jakich branżach można zarabiać po 15k+, będąc na etacie, nie mając swojej działalności. Poza IT.
#pracbaza #pytanie #korposwiat



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 14
  • Odpowiedz
Poza IT.


@mirko_anonim: przemysł i energetyka ale do takich wynagrodzeń nie dochodzi się w 5 lat tylko w 10. Przynajmniej ma to taką zaletę, że w tych branżach jest zdecydowanie mniejszy % różowych niż w finansach i IT.
  • Odpowiedz
@mirko_anonim:

jakie stanowiska na etacie zarabiają więcej niż 10-15k na rękę w Warszawie?


wiele jest takich zawodów. prawnicy, lekarze, marketingowcy, finanse/księgowość, trudno wymieć. oczywiście nie wszyscy, ci bardziej doświadczeni i w lepszych firmach. no i nie ograniczam tylko do UOP, przy wyższych zarobkach średnio się opłaca w tym kraju umowa o pracę.
  • Odpowiedz
przy wyższych zarobkach średnio się opłaca w tym kraju umowa o pracę.


@NieBojeSieMinusow: This. Jak ja czytam, że ktoś zgadza się na 5k składek na system, który nie działa to to już jest bardziej smutne niż śmieszne. Już opieka medyczna na subskrypcję się bardziej opłaca i do tego na b2b da radę wynegocjować dni przerwy w świadczeniu usług więc to nie tak, że masz mniej benefitów niż na uop.