Wpis z mikrobloga

@open_or_die: Przecież ten pajac nie ma żadnej wiedzy o motoryzacji tylko chciał wylać swoją pseudopatriotyczną żółć. Takie osobniki nic sobą nie reprezentują dlatego odwołują sie do historii ludzi, z którymi nie miał kontaktu i do wydarzeń na które nie miał wpływu.

A od siebie mogę wrzucić chyba tylko Lexusa i Volvo bo innych aut tego segmentu w Polsce nie ma
  • Odpowiedz
@Szlasio widziałeś w którym miejscu jest słupek B i jak tragicznie się wsiada i wysiada z tego auta?
Do tego 2 litrowy silnik który spala więcej niż nie nie jeden 6 cyl trzy litrowy i oczywiście słabe wyciszenie.
  • Odpowiedz
@open_or_die: LOL to może wsiądź najpierw do nich zanim się wypowiesz. Nie każdy chce mieć dyskotekę na desce, a komfort i jakoś wykończenia jest porównywalna
  • Odpowiedz
Do tego 2 litrowy silnik który spala więcej niż nie nienjeden 6 cyl trzy litrowy i oczywiście słabe wyciszenie.


@open_or_die: A poza subiektywnym #!$%@? jakieś większe konkrety? Przytaczanie przykładu silników r6 w dzisiejszych realiach jest śmieszne, bo albo kogoś na to stać albo nie xD
  • Odpowiedz
@cwlmod a czy ja kupuje auto dla ciebie czy dla siebie?
Raz w życiu popełniłem błąd przy wyborze auta bo uwierzyłem internetowym specjalistom że te małe wady citroena c5 x7 są do przeżycia. Ale nie, przez całe 3 lata #!$%@?ło mnie to auto przy każdym uruchomieniu.

Więc teraz kupuje auto dla siebie i wszystko ma być tak jak ja chcę. Bez odbioru.
  • Odpowiedz
@open_or_die: Trochę się nie zgraliśmy. Myślałem że ty doradzasz OP-owi.

A czemu nie rozważysz stingera gt? Jak tak bardzo chcesz duży silnik to stinger to powinna być rozsądna opcja w tym budżecie.

Nie wiem jak z wyciszeniem ale masz dosyć wysokie wymagania. Szukasz auta premium (bo silnik), w miarę nowego (bo CarPlay) i za 150k
  • Odpowiedz
@cwlmod nigdy nie jeździłem stingerem, mimo że mieszkam obok salonu kijanki to na drogach też nie widzę stingerów, jedyne które widuje to są te z placu które stoją i stoją i stoją i nikt ich kupić nie chce.

To auto musiałbym wypożyczyć chociaż na tydzień i sporo pojeździć żeby się upewnić ze nic mnie nie denerwuje i musiałbym sprawdzić jakie podejście do tego auta mają mechanicy, czy w ogóle ktoś bez pierdzielenia
  • Odpowiedz
@open_or_die: Tak z ciekawości, ale co Ci się w tej Maździe zepsuło. Przecież te silniki są nieśmiertelne. Jedyne co się tam rozwala to tylne tuleje wahacza. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jak się silnik wysypał to przy cenach kompletnych silników, wg mnie w tym wypadku oczywistym jest przekładka, a nie jego naprawa. Choć nie chce mi się w to wierzyć jeszcze nie widziałem Mazdy z rozwalonym silnikiem SkyActive
  • Odpowiedz
@ziomus13 problem był z elektryką i sprzęgłem i to nie był skyactive tylko ten wcześniejszy, 2.5 na łańcuchu 170km, sam silnik złoto, tylko egr się pierdzieli.

A co do sprzęgła, oryginalne się skończyło przy 160 tys km więc założyłem markowy zamiennik, spaliło się po miesiącu - zdarza się, może było źle założone może było wadliwe. Założyłem drugie i to samo, trzecie już było z pierwszego montażu i działało do końca.
Padł też
  • Odpowiedz
@open_or_die: Starsza Ok zgodzę się mogły być jakieś problemu. W tej nowej wszystko jest dostępne w groszowych cenach. Praktycznie nic się nie sypię w tych autach.
Co do rdzy niestety Mazdę trzeba konserwować. Jednak teraz ten problem występuje w zasadzie w każdym aucie które nie jest pozycjonowane jako premium :P
  • Odpowiedz
@ziomus13 mazdy w ogóle nie biorę pod uwagę ze względu na silniki i skrzynie automatyczne na Europę, nie chcę małego wolnossaka po 10 latach jeżdżenia autami z turbo :D

Jak brałem 3 lata temu bmw f11 to mazda 6 2.0 była na 2 miejscu ale po jeździe próbnej nie było co zbierać po Mazdzie. Zf8hp + diesel w biturbo dawał dużo więcej przyjemności.
  • Odpowiedz
@open_or_die: cwl ogólnie jest wielkim antyVAG i ogólnie niemieckich marek, także nie warto w ogole słuchać tego #!$%@?. Szczerze to te auta co wymieniłeś są do siebie "podobne", zarówno technicznie i jakościowo.
  • Odpowiedz
@SpokojnyPan mi tam obojetne jaka jest to marka, ważne by spełniała moje wymagania.
Przez ostatnie lata miałem niemieckie, japońskie, francuskie, włoskie i szwedzkie. Każde miało swoje wady ale jednak niemieckie zawsze miały wszystko na miejscu, może słabo wyglądają ale są praktyczne.
  • Odpowiedz
@open_or_die: Mazda to jednak jest niższy LVL i też bym ją odrzucił. Przejedź się jeszcze Jaguarem XF-em. Możliwe, że przekonasz się do marki. Jak dla mnie jest lepszy niż Audi i BMW.
  • Odpowiedz
@ziomus13 nie zamierzam kupować Jaguara, w ogóle nie biorę pod uwagę brytyjskich marek na główny samochód który zawsze ma działać i nie każdy mechanik się tymi autami zajmumuje. Przecież nie będę latał z każdą pierdołą do serwisu Jaguara w Szwajcarii za kosmiczne pieniądze.
Sąsiad w tamtym roku kupił xfa, po 3 miesiącach miał dość sypiącej się elektroniki i go sprzedał. A samochód miał ledwo 140 tys przebiegu.
  • Odpowiedz