Aktywne Wpisy
blablalbla +13
k---a jesień i już mi sie nie chce żyć, a było tak dobrze, byłam na dobrej drodze do wyjścia z dołka i wszystko k---a wraca ja p------e, znów te napady w----u, złości, autoagresji, płaczu, tak mnie dobija ta pogoda, brak możliwości wyjścia na dwór, połazić, na rower, pomęczyć sie, no tak jest możliwość ale k---a po co jaka to k---a przyjemność w taką pogodę i ciemność po 18, wszystko k---a wraca, jedyne
Przedwczoraj straciłem zapłon na cylindrze 3(wtedy jeszcze nie wiedziałem na którym), jak jechałem do roboty. W robocie zamówiłem miernik kompresji, żeby sobie móc dobrze zdiagnozować.
Dzisiaj sprawdzam i na cylindrze 3 kompletny brak kompresji, a na 4 jest odrobinka. Z tego co wiem to takie zachowanie 2 sąsiednich cylindrów wskazuje na uszczelkę pod głowicą, ale nie mam w tym praktycznego doświadczenia.
Mógłbym prosić o poradę kogoś, kto siedzi na co dzień w mechanice pojazdowej? Od razu odpowiem na pytania. Nie chcę oddawać do mechanika bo wtedy nie uzyskam żadnego doświadczenia w tym temacie, a lubię grzebać w autach i innych rzeczach. Silnik to 1.2 dsi (wolnossąca benzyna).
#samochody #motoryzacja #mechanikasamochodowa #diy
Prawdopodobnie i tak trzeba zwalać czapkę.
@ludzki_odpad: z mocno ograniczonej próby to przebicie między cylindrami dawało na obu podobnie mało, ale coś tam się wskazówka podniosła (chociaż to jeszcze może zależeć od prędkości rozrusznika). U Ciebie jest jednak duża różnica.
Takie prawdziwe 0,0 to było jak była dziura w zaworze albo w tłoku.