Aktywne Wpisy
mickpl +1614
W końcu wyszłam się spotkać z ludźmi. Oh, tak długo nie miałam interakcji, że zapomniałam jak to jest spędzać z ludźmi czas i się komunikować, czasem mózg mi się wyładowywał społecznie, ale potem wracał do normalności.
Tak, prasowanie nie jest moją mocną stroną jak widać.
Czy też macie tak, że na jakiś czas robicie tryb samolotowy w stosunku do ludzi, a potem wracacie i znów to samo.
Tak, prasowanie nie jest moją mocną stroną jak widać.
Czy też macie tak, że na jakiś czas robicie tryb samolotowy w stosunku do ludzi, a potem wracacie i znów to samo.
Kontakt z ludźmi jest dla mnie:
- trudny. 28.0% (35)
- łatwy. 16.8% (21)
- łatwy, ale unikam ludzi. 36.8% (46)
- zbędny. 18.4% (23)
Przedwczoraj straciłem zapłon na cylindrze 3(wtedy jeszcze nie wiedziałem na którym), jak jechałem do roboty. W robocie zamówiłem miernik kompresji, żeby sobie móc dobrze zdiagnozować.
Dzisiaj sprawdzam i na cylindrze 3 kompletny brak kompresji, a na 4 jest odrobinka. Z tego co wiem to takie zachowanie 2 sąsiednich cylindrów wskazuje na uszczelkę pod głowicą, ale nie mam w tym praktycznego doświadczenia.
Mógłbym prosić o poradę kogoś, kto siedzi na co dzień w mechanice pojazdowej? Od razu odpowiem na pytania. Nie chcę oddawać do mechanika bo wtedy nie uzyskam żadnego doświadczenia w tym temacie, a lubię grzebać w autach i innych rzeczach. Silnik to 1.2 dsi (wolnossąca benzyna).
#samochody #motoryzacja #mechanikasamochodowa #diy
Niekoniecznie to może być uszczelka, prędzej trzeba się zaworom przyjrzeć.
Masz "masło"? Zwłaszcza dużo bo małe ilości mogą być od wilgoci.
https://cliosport.net/threads/white-stuff-on-oil-cap-is-my-head-gasket-going.725911/
Jak tak to uszczelka poszła, lub co gorsza o wiele rzadziej sam blok/głowica.
To nie jest uszczelka. po prostu silnik ci się skończył i wymaga remontu. teraz sprawdź czy opłaca się kupowac drugi/robić remont tego czy złomowanie.