Aktywne Wpisy
Saddam_Husajn +1446
Ostatnia cyfra po zaplusowaniu powie Ci jak przejdziesz przez kryzys w IT:
1. ZOSTAJESZ W IT - to samo stanowisko i ta sama stawka
2. WYLATUJESZ Z IT - zbierasz szparagi w Niemczech
3. ZOSTAJESZ W IT - awans i wyższa pensja
4. WYLATUJESZ Z IT - pracujesz na na słuchawce (wciskanie umów)
5. ZOSTAJESZ W IT - degradacja i niższa pensja
6. WYLATUJESZ Z IT - ostatniego dnia pracy robisz Magika
1. ZOSTAJESZ W IT - to samo stanowisko i ta sama stawka
2. WYLATUJESZ Z IT - zbierasz szparagi w Niemczech
3. ZOSTAJESZ W IT - awans i wyższa pensja
4. WYLATUJESZ Z IT - pracujesz na na słuchawce (wciskanie umów)
5. ZOSTAJESZ W IT - degradacja i niższa pensja
6. WYLATUJESZ Z IT - ostatniego dnia pracy robisz Magika
Amicia +71
Nie ma żadnych Szarych myszek.
Ta szara myszka, do której spermiles, traktowałeś jak boginie i z którą wyobrażałeś sobie szczęśliwy związek codziennie przed snem byla ostro ruchana jak tania prostytutka przez losowych chadow, którzy nawet nie znali jej imienia.
Podczas kiedy wyobrażałeś sobie jak się tulicie razem pod kołdra oglądając filmy, losowy Chad poznany 5 minut wcześniej na tinderze spuszczał jej się do ryja, kiedy ty myślałeś, że jest ona szara myszka,
Ta szara myszka, do której spermiles, traktowałeś jak boginie i z którą wyobrażałeś sobie szczęśliwy związek codziennie przed snem byla ostro ruchana jak tania prostytutka przez losowych chadow, którzy nawet nie znali jej imienia.
Podczas kiedy wyobrażałeś sobie jak się tulicie razem pod kołdra oglądając filmy, losowy Chad poznany 5 minut wcześniej na tinderze spuszczał jej się do ryja, kiedy ty myślałeś, że jest ona szara myszka,
Przedwczoraj straciłem zapłon na cylindrze 3(wtedy jeszcze nie wiedziałem na którym), jak jechałem do roboty. W robocie zamówiłem miernik kompresji, żeby sobie móc dobrze zdiagnozować.
Dzisiaj sprawdzam i na cylindrze 3 kompletny brak kompresji, a na 4 jest odrobinka. Z tego co wiem to takie zachowanie 2 sąsiednich cylindrów wskazuje na uszczelkę pod głowicą, ale nie mam w tym praktycznego doświadczenia.
Mógłbym prosić o poradę kogoś, kto siedzi na co dzień w mechanice pojazdowej? Od razu odpowiem na pytania. Nie chcę oddawać do mechanika bo wtedy nie uzyskam żadnego doświadczenia w tym temacie, a lubię grzebać w autach i innych rzeczach. Silnik to 1.2 dsi (wolnossąca benzyna).
#samochody #motoryzacja #mechanikasamochodowa #diy
Niekoniecznie to może być uszczelka, prędzej trzeba się zaworom przyjrzeć.
Masz "masło"? Zwłaszcza dużo bo małe ilości mogą być od wilgoci.
https://cliosport.net/threads/white-stuff-on-oil-cap-is-my-head-gasket-going.725911/
Jak tak to uszczelka poszła, lub co gorsza o wiele rzadziej sam blok/głowica.
To nie jest uszczelka. po prostu silnik ci się skończył i wymaga remontu. teraz sprawdź czy opłaca się kupowac drugi/robić remont tego czy złomowanie.