Wpis z mikrobloga

Miałem internet do tej pory w #upc ale z racji kończącej się umowy podpisałem nową już w #play. Internet 600mb w upc i 600mb w play. Dokąd miałem upc wszystko śmigało elegancko natomiast po przejściu do play w speed testach dobijam maksymalnie do 160mb. Z tym gównem nawet nie da sie zagrać w żadną gre w gamepass w chmurze bo co chwila rozłącza. Miał ktoś podobny problem i jakoś załatwił sprawę czy nie szarpać się z nimi i odstępować od umowy póki 14 dni od montażu nie minęły?
#upc #play #internet
  • 9
  • Odpowiedz
miał ktoś podobny problem i jakoś załatwił sprawę


@michal330: jak ci działa #!$%@? to odstępuj i nie kombinuj. Nikt tam nie ma żadnej magicznej wajchy dobrego internetu, którą przekręca, jak klient się odpowiednio wykłóci ;) Teoretycznie to ten sam internet świadczony na tych samych zasobach co UPC, ale jak ci nie działa, to szkoda nerwów, bierz od konkurencji.
  • Odpowiedz
  • 0
no właśnie teoretycznie ten sam a jednak działał git a działa #!$%@?. Może to kwestia lipnego routera ale innych pewnie nie dają a wątpię też żeby akurat ten sie trafił wadliwy.
  • Odpowiedz
  • 0
@michal330, przykro nam z powodu utrudnień w Twojej lokalizacji. Zapewniamy, że zależy nam na ich wyjaśnieniu. Niestety tutaj nie mamy takiej możliwości, dlatego zalecamy zarejestrowanie w tej sprawie zgłoszenia. Czy rejestrowałeś już może zgłoszenie, abyśmy mieli możliwość weryfikacji trudności?
  • Odpowiedz
  • 0
Miał ktoś podobny problem i jakoś załatwił sprawę czy nie szarpać się z nimi i odstępować od umowy póki 14 dni od montażu nie minęły?


@michal330: jak możesz to uciekaj. Moja średnia prędkość z ostatnich dwóch miesięcy to coś koło 2-4Mbps na max 600 a gwarantowane minimalne 36Mbps

Teraz będę machał reklamację, bo zgłoszenia obsługują boty (albo kretyni przepisujący skrypt) i są w stanie wydusić z siebie - awaria, brak planów
  • Odpowiedz
@michal330: Odstępuj, obstawiam, że mimo iż infrastruktura jest upc po przejściu na Play przełączają Cię gdzieś i z jakiegoś powodu masz o wiele gorsze parametry bo dopiero to po swojej stronie rozwijają, bądź też rutery, które oferują mają jakiś problem ze stabilnością. Tu musiałby się wypowiedzieć jakiś ekspert. Ja na szczęście zajrzałem na tag wcześniej i mimo iż skończyła mi się umowa z UPC i przeszła na czas nieokreślony (+5 zł
  • Odpowiedz
@michal330: to samo jest ze starymi klientami UPC, ktorzy odmowili podpisania nowej umowy z PLAY. problem wynika z tego ze PLAY migruje wszystko do swojej gownianej infrastruktury. routing jest juz w zasadzie tak samo tragiczny jak w orange i czesto leci przez gowniana TELIE. z deklarowanego 1Gbita po fuzji mialem 200-350MBitow :S uciekaj od tego scierwa jak najszybciej
  • Odpowiedz