Wpis z mikrobloga

#quest3 #vr #quest wcześniej tak nie miałem, a teraz (chyba po tym update na v60?) mam, że jak patrzę okiem do góry albo na dół, to ta część obrazu jest rozmyta, zapomniałem jak się to nazywa. W sumie nie rozmyta tylko ewidentnie jest tak grafika generowana, że na wprost oka jest full rozdziałka, a po bokach robią gorszy obraz. Wcześniej tego nie miałem, gram w lesmills bodycombat i tam tego nie było np, a teraz jest.

Ale mega to zauważyłem odpalając fitxr, tam prawie cały obraz jest taki rozpikselowany. Jakieś pomysły co jest nie tak, albo czy wy też macie tak po update? Czy tylko mi się coś ubzdurało i jednak było tak od zawsze?
  • 5
Tak, tzn nie sprawdzałem jeszcze tego update, ale możliwe że ze albo uruchomili foveated rendering w najnowszej aktualizacji albo wyszły takie updejty do w/w gier. Ma to za zadanie zwiększyć wydajność bo pixele po bokach można renderowac w niższej rozdzielczości. Chociaż dziwne by to było bo pancake nie mają sweet spota i to jest dobre jak jest fresnelowa soczewka albo gdy mamy śledzenie oczu, a tego q3 nie posiada. Sprawdzę i dam
@wujek_zla_rada: gdzieś na reddicie twierdzili ze opcja oszczędzania baterii się blokuje i przełącznik w ustawieniach nic nie zmienia. Też to jakiś czas temu zauważyłem ale możliwe że nie zwracałem na to uwagi. Fovetaed można zmienić w quest game optimizer.